Hoås VS Publikum
Det var ikke hyggelig lesing. Skjønner at han ikke gjordre en kjempe kamp men jeg følte allikevel veldig med ham.
Selv om jeg har omtalt dette før så er jeg ingen Hoås beskytter. Synes også han hadde trengt en kamp eller 2 på benken.
Jeg synes det er pnlig når voksne menn og kvinner ikke skjønner bedre. HOÅS BLIR IKKE BEDRE AV AT SUPPORTRENE HETSER HAM. Det bygger ikke opp noen. Det bryter bare ned. Så til alle dere som eventuellt vil føle dere truffet så håper jeg dere holder kjeft på neste kamp så andre kan slippe og høre på dere. Dere vil hvertfall fremover få svar tilbake.
PNLIG OG FLAUT. LA GUTTEN VÆRE IFRED. DETTE ER IKKE MÅTEN Å GJØRE DET PÅ.
---------------------------
jorhan
Ble litt irritert etter Ham - Kam kampen jeg også... Men det er ikke så rart, Hoås står nesten inne i målet og skyter over...
men støtter han og ønsker han lykke til her hos oss :)
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av marle
Nå har det egentlig vært lite Hoes snakk på forumet så det har egentlig roa seg ned.. Så jeg trur ikke det hjelper å få denne diskusjonen opp på nytt igjen for Hoås sin del..Det jeg mente som jeg ser ikke kom godt nok frem er alle ting som blir ropt direkte til den omtalte spilleren. Det er det jeg synes er unødvendig. Jeg ser også at det ikke har vært så mye Hoås skitkasting her på forumet i det siste. Det er jo bra!
jorhan
Opprinnelig postet av jorhan
legg denne død du.. det er mitt råd..Opprinnelig postet av marle
Nå har det egentlig vært lite Hoes snakk på forumet så det har egentlig roa seg ned.. Så jeg trur ikke det hjelper å få denne diskusjonen opp på nytt igjen for Hoås sin del..Det jeg mente som jeg ser ikke kom godt nok frem er alle ting som blir ropt direkte til den omtalte spilleren. Det er det jeg synes er unødvendig. Jeg ser også at det ikke har vært så mye Hoås skitkasting her på forumet i det siste. Det er jo bra!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
DØD!Opprinnelig postet av jorhan
legg denne død du.. det er mitt råd..Opprinnelig postet av marle
jorhan
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ser også at godeste Thoresen er ute og kritiserer hovedtribunen for hetsingen. Han hevder at det er 40-50 stykker som holder på å "mobbe" Hoås, da burde det ikke være noe problem for de resterende 10 000 å få de til å holde kjeft?
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Er ingen tilhenger av hets mot egne spillere, men Hoås fortjener det... den mannen er en fiasko, og jeg håper inderlig han forsvinner fra klubben så snart overgangsvinduet åpner igjen...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Men helt seriøst, han er vel 21 år og er ennå ikke hundre prosent ferdigutviklet. La han få litt tid, så skal vi ikke se bort i fra at vi har en meget god spiss om ikke lenge, kanskje han slår til allerede neste sesong? Det får vi aldri vite om vi selger han nå. Og til neste år får han kanskje andre oppgaver ettersom Eggen overtar som hovedtrener også.
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Vi selger ham ikke men benker`n..er det så jævlig nøye om han sitter noen kamper på benken...
Jeg håper og vet at vi har folk som ikke gjør det no værre enn han...etter noen kamper kan han komme innpå og vise hva han kan..kansje vi får mere tillit til han, og han mere selvtillit..
wiig-mcdonald som spisser mot enga...de har gjort det mot enga før i år...rigtignok treningskamp da..
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914