Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere skader hos Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 aug 05, 19:04
Trond Fredrik Ludvigsen,Olafur Bjarnason er de nye som er uaktuelle i tillegg til disse som er kjent Bengt Sæternes, Charlie Miller og Helge Haugen.
 http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84635

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 27 aug 05, 20:23
vinner vi ikke i bergen nå, gjør vi det aldri.....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 aug 05, 00:32
Opprinnelig postet av bateman
vinner vi ikke i bergen nå, gjør vi det aldri.....

Nå tror jeg vi skal være forsiktige med å la oss lure. Brann kan også kun stille med 11 mann og de 11 som starter for Brann er ikke vesentlig dårligere enn de som ikke starter. Dessuten er de "nye" sikkert innstilt på å yte max. for å prøve å bevise at de også er gode nok for en "normal" første ellver.
Men bavares, så vinner FFK. Ikke fordi Brann er svekket, men fordi vi er bedre enn Brann uansett for øyeblikket.

FFK på toppen i 2006

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 05, 01:17
feil. hvordan kan du sette spillere som huseklepp, sanne og mccalister opp imot ludvigsen, miller og sæternes? det er meg uforståelig. det er helt klart et svekket brann lag, de har kanskje norges beste 11er, men har faktisk en av de minste stallene når det kommer til kvalitet, forsovet kvantitet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 aug 05, 10:14
feil. hvordan kan du sette spillere som huseklepp, sanne og mccalister opp imot ludvigsen, miller og sæternes? det er meg uforståelig. det er helt klart et svekket brann lag, de har kanskje norges beste 11er, men har faktisk en av de minste stallene når det kommer til kvalitet, forsovet kvantitet.

Jeg bare prøver å påpeke at fotball ikke kan regnes ut på forhånd, fotball er ikke mattematikk. Det som ofte skjer, når de nest beste slippes til er at de spiller over evne, for å prøve å bevise at de også er gode nok.
Dessuten er det lett å "undervurdere" et lag som tilsynelatende er svekket.

FFK på toppen i 2006

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 05, 11:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg bare prøver å påpeke at fotball ikke kan regnes ut på forhånd, fotball er ikke mattematikk. Det som ofte skjer, når de nest beste slippes til er at de spiller over evne, for å prøve å bevise at de også er gode nok.
Dessuten er det lett å "undervurdere" et lag som tilsynelatende er svekket.

enig i alt du skriver her, men poenget mitt er at brann uansett er kraftig svekket før denne kampen. og jeg tror sjansene våre hadde vært betydelig mindre hvis spillere som sæternes, miller og ludvigsen hadde figurert i start 11ern. etter 5strake bortetap i TL er det på tide å snu trenden nå. og faren for undervurdering kan ikke skje fra FFKs side, ikke etter 5 FEM strake bortetap. da er noe riv ruskende gærlig!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 28 aug 05, 11:23
Skal vi slå Brann i Bergen må vi begynne nå. Tror nesten ikke de kunne stilt dårligere lag uten en epidemi i klubben.

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 28 aug 05, 11:30
Enig med deg Snæbbus om at dette er muligheten for de utenfor 1.11ern, så for guds skyld ikke ta noe på forskudd...vinner gjør vi likevell..

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914