Kamptråd:Brann-FFK
---------------------------
Supporter, faktisk :)
Toth og Wiig på topp. Hoås bytta ut i pausa. Hjelper fint lite. 3-0 nå... Kan bare ikke få meg til å mene at det der var straffe. Ikke det at det har noe å si men... Nå skal jeg furte en stund...
Noe er ordentlig feil nå!!
Supporter, faktisk :)
Oppe i 3-0 nå..Håpløst
ALH : 5
Martin Wiig: 3
Resten: 0
Mulig jeg oppjusterer litt når den verste skuffelsen har lagt seg, men ikke mye...
Vi får håpe på en redusering, i det minste...
Bjørn Jervell Hansen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
brann nærmere 4 en vi 1 målDet virker veldig sånn på det TV2 og VG rapporterer på nettet i alle fall...
Svarte. Jeg hadde virkelig tro på seier i dag. Men: det har jeg jo også alltid...
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av keiko99
brann burde ha vunnet 7-0
Minst. Latterlig dårlig av guttane på bortebane igjen....
Opprinnelig postet av MattStone
It took the whole team working together to lose this one...
Og der var det 4-0....
Har ikke sett eller hørt noe fra kampen, men det virker som vi bli overkjørt så til de grader.
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja dette var jo noe å komme hjem til... Send hele lag på psykologkurs eller noe, for så forbanna stor forskjelle skal det ikke være på hjemme og bortebane. Banen er noenlunde den samme, så det sitter kun i hodet på spillerne. Hypnotiser dem før kampen til å tro at det er hjemmekamp. 4-0 er rett og slett flaut, men et av norges beste midtstopperpar, det beste talentet på venstreback, med en av de beste venstrekantene i landet og en kjempespiss i Brian West. Om det ikke holder til seier i Bergen, så skal summen av dette i hvert fall være at vi skal forhindre å bli ydmyket. Nå er igjen snart nede i nedrykksgjørma.der er du snill i din utalese..
Har ikke sett eller hørt noe fra kampen, men det virker som vi bli overkjørt så til de grader.
Synes de missbruker støtten de får fra supportrene sine når de ikke kan levere bedre enn dette. FY FAEN.
Trekk dem i lønn eller noe bare det blir en reaksjon på dette for dette går bare ikke.
jorhan
Noen som vet hvordan det går med West? hørte snakk om strekk ..og det er jo ikke akkurat gode nyheter
Sukk...
Opprinnelig postet av FFK1903
(...)Stryk snart fra setninga, så skal jeg være enig. Det er fem poeng ned til kvalplass, så jeg vil si at vi står i nedrykksgjørma med begge bena. Og jo før spillerne tar det inn over seg og gir jernet, jo bedre.
Nå er igjen snart nede i nedrykksgjørma.
(...)
Bjørn Jervell Hansen
Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!
Opprinnelig postet av Olavesen
Har brukt mine overlegne analytiske evner i 70 min nå... Det holder... Prøver meg på en liten børs:
ALH : 5
Martin Wiig: 3
Resten: 0
Mulig jeg oppjusterer litt når den verste skuffelsen har lagt seg, men ikke mye...
Det bitte lille vi fikk se av McDonalds viser hvor god fotballspiller han er.
Hvis ikke Drillo kutter ut satsningen på Hoås nå, og lar McDonalds spille fra start i alle kamper isteden så vet ikke jeg hvordan dette skal ende..
De fanatiske Drillo-lojalistene på forumet har fått som fortjent, men de bør ikke åpne kjeften for å snakke om gode resultater...
Julaften er ikke før 24. desember!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Vet ikke hva som skjer med laget, men her trengs det tydlig vis 11 nye kæll før 11/9.
Stygt redd for at tapet kan bli større da, og det på eget gress.
Hva med å få en motivator som Frank Bech eller lignende .
Her trengs det masse.........!!!!!!!
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Spillerne klarer ikke å gå etter å ha blit knulla knaaaalhardt i ræva i 2*45 min
For en skam!!!!!
Ja,takk til Straffetrening hver natt......makan til elendighet
3 mål pga håpløst forsvar
1 mål (Tidlig julegave til brann fansen fra edvartsen)
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914