13-1!
Ikke hver dag man ser slike resultater, men FFK 2 vant altså hele 13-1 over Grorud i dag. Skal dog sies at FFK 2 stilte med et veldig sterkt mannskap, og ekstra gledelig at Toth scoret 4 mål!
Les mer her
Les mer her
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Og tenk deg det at dem greide å tape for det laget på vårsesongen.
kan man lese ut fra lagoppstillingen som står på fredrikstadfk.no at yherland spilte høyrekant? dette er i så fall spennende. jeg mener bestemt at det er en plass han burde mestre og jeg ønsker å få sett noen halvtimes lange innhopp av gutten der i matcher hvor dagfinn spiller under pari.
med ffk til champions league!
Han spilte venstrekant. I følge ham selv er han venstre kantspiller, og må derfor evt vikariere for Kvisvik. McDonald var god i 1. omgang. Petersen spilte på høyre siden, og var flere hakk bedre.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Har sett at han har bekledd både v. midt og h. på juniorlaget. Og der løste han disse like bra. Etter at han har rykka opp til FFK2 har jeg ikke sett han. Men blir forundra hvis han skulle bli så mye dårligere der. Regner med at han kunne greid h.kant bra der også.
Me is back
Beklager så mye at det ikke ble noe kampreferat fra FFK2-kampen på onsdag, sånn går det når man er og handler bil, da flyr timene... Kommer sterkere tilbake med de tre siste hjemmekampene!
Beklager så mye at det ikke ble noe kampreferat fra FFK2-kampen på onsdag, sånn går det når man er og handler bil, da flyr timene... Kommer sterkere tilbake med de tre siste hjemmekampene!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av knut
kan man lese ut fra lagoppstillingen som står på fredrikstadfk.no at yherland spilte høyrekant? dette er i så fall spennende. jeg mener bestemt at det er en plass han burde mestre og jeg ønsker å få sett noen halvtimes lange innhopp av gutten der i matcher hvor dagfinn spiller under pari.
Ja, eller så han kan få vent seg til plassen. Dafinn legger vel opp en vakker dag.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Toth fra start mot Brann!
Mihaly på topp!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914