Husk meg
Brukernavn
Passord

13-1!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 aug 05, 00:11
Ikke hver dag man ser slike resultater, men FFK 2 vant altså hele 13-1 over Grorud i dag. Skal dog sies at FFK 2 stilte med et veldig sterkt mannskap, og ekstra gledelig at Toth scoret 4 mål!

Les mer her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 aug 05, 00:36
Og tenk deg det at dem greide å tape for det laget på vårsesongen.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 26 aug 05, 08:22
kan man lese ut fra lagoppstillingen som står på fredrikstadfk.no at yherland spilte høyrekant? dette er i så fall spennende. jeg mener bestemt at det er en plass han burde mestre og jeg ønsker å få sett noen halvtimes lange innhopp av gutten der i matcher hvor dagfinn spiller under pari.

med ffk til champions league!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 26 aug 05, 08:45
Han spilte venstrekant. I følge ham selv er han venstre kantspiller, og må derfor evt vikariere for Kvisvik.  McDonald var god i 1. omgang. Petersen spilte på høyre siden, og var flere hakk bedre.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 aug 05, 15:11
Har sett at han har bekledd både v. midt og h. på juniorlaget. Og der løste han disse like bra. Etter at han har rykka opp til FFK2 har jeg ikke sett han. Men blir forundra hvis han skulle bli så mye dårligere der. Regner med at han kunne greid h.kant bra der også.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 26 aug 05, 16:20
Me is back

Beklager så mye at det ikke ble noe kampreferat fra FFK2-kampen på onsdag, sånn går det når man er og handler bil, da flyr timene... Kommer sterkere tilbake med de tre siste hjemmekampene!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 27 aug 05, 23:57
Toth fra start mot Brann!

Mihaly på topp!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 29 aug 05, 16:04
Opprinnelig postet av knut
kan man lese ut fra lagoppstillingen som står på fredrikstadfk.no at yherland spilte høyrekant? dette er i så fall spennende. jeg mener bestemt at det er en plass han burde mestre og jeg ønsker å få sett noen halvtimes lange innhopp av gutten der i matcher hvor dagfinn spiller under pari.

Ja, eller så han kan få vent seg til plassen. Dafinn legger vel opp en vakker dag.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914