Pål Andre til Sparta?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
det er ok og hedre han,men nå håper jeg at vi er ferdig med sånn markus furting.. skal vi opp og frem så må vi kvitte oss og få nye spillere inn
Tydelig at du ikke var mye på stadion i 2. divisjon, men har blitt med under siste års "hyping"...
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis FFK får en ny back i løpet av en uke vil det være en kjærkommen forsterkning. Det vil også PAC være for Sparta i deres kamp for å rykke opp i førstediv. Tenk dere at det kan bli følgende situasjon nest sesong. FFK i TL, Sparta i 1. div og FFK 2 i 2. div. Et ikke så rent lite løft for fotballen i glommaregionen sammenlignet med for bare tre år siden.
Helt riktig! Det er et enormt løft, og uansett om FFK2 (mot de fleste odds) ikke skulle rykke opp, og Sparta ikke rykke opp, så har fotballen langs nedre Glomma tatt mange gledelige steg fremover.
Hvis PAC forsvinner (kanskje det bare er et løst rykte?) så mister vi en av de virkelig flotte klubbspillerne jeg kan huske å ha sett i moderne tid. Flott gutt og flott spiller. Da er det bare å ønske lykke til videre og gratulere Sparta med en flott, ny spiller.
Det er kanskje som å banne litt i kjerka, men jeg koser meg over Spartas fremgang. Lite penger, men jobber tydeligvis knallhardt og får resultater som følge av dem. Avdelingen de er i nå er faktisk veldig mye tøffere enn da vi var i 2. divisjon, og det gjør det hele enda mer imponerende! Jeg håper, HÅPER, at vi snart får superoppgjør mellom byene våre igjen (i cup eller serie), og at vi selvsagt vinner! Mye mer gøy med fotballen i Sarpsborg enn å spille (tape) mot Moss.
Opprinnelig postet av Patrioten
Da er det vel bare Steinar igjen fra 2.divisjon.
Kanskje han drar samme vei som Bjørnar og eventuelt PAC? Rino Hansen kan jo ikke holde ut i evig tid.
Opprinnelig postet av Holters
å hedre er en ting og gå til angrep på ffk styre er en annen ting. jeg velger det første..Opprinnelig postet av keiko99
det er ok og hedre han,men nå håper jeg at vi er ferdig med sånn markus furting.. skal vi opp og frem så må vi kvitte oss og få nye spillere inn
Tydelig at du ikke var mye på stadion i 2. divisjon, men har blitt med under siste års "hyping"...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
Holters, hold deg for god til den slags...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Keep - Nei, Dæven.
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Enig med Keiko her. Å hedre PAC er ikke det samme som å hate styret og trenerne. Czwartek er for meg inkarnasjonen av oppturen mer enn noen andre. Mulig andre har sine favoritter, men han er min. Han var allerede i laget når det ble bestemt satset, mange av de andre ble kjøpt inn fra høyere nivå. PAC hadde da spilt flere sesonger i FFK, og hevet seg selv sammen med nivået. Hadde han vært to år yngre hadde han plasset den dag i dag. Jeg håper han får en ny vår hvis han går til Sparta og fremstår for dem som den samme fantastiske spilleren (på og utenfor banen) som han har gjort for oss.jeg for si takk for den..
Bjørn Jervell Hansen
Keep - Nei, Dæven.
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Helt enig i det, det kommer en tid hvor veiene skilles naturlig. Det ser ut til at den tiden nærmer seg for Pål, og jeg er ganske sikker på at han tar det som en mann jfr oppgulp fra andre spillere som har havnet i denne situasjonen. Ingen tvil om at han kommer til å bli en solid forsterkning uansett klubb lavere enn TL. Synes også han kunne fått sjansen flere ganger i vår, vel er han ikke like god som Blixt på det beste, men han er jevnere. Da er det letter for de andre backene å venne seg til spillet. Får vi en klassespiller på høyreback er min påstand at vi har TL`s beste backfirer.
Det er vanskelig å argumentere mot det du skriver. PAC har vært en knallfin spiller og en flott representant for klubben og en av symbolene for oppturen. Nå forsvinner han vel til FK Sparta Sarpsborg enten allerede nå eller etter sesongen, hvis pressen har sin informasjon riktig.
Jeg ønsker deg lykke til videre, PAC!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914