Slik blir Drillos FFK-fremtid
En av Drillos viktigste oppgaver etter denne sesongen blir å kvalitetssikre A-stallen.
– I utgangspunktet skal det være 20 helprofesjonelle, samt fire-fem lærlinger. Egils får som jobb å sikre kvaliteten på antall spillere, dyktigheten vi trenger til enhver tid og ikke minst sammensetningen av troppen, sier Eggen.
Drillo vil også være delaktig i kampanalyse og kamprådgivning.
– Både i forhold til eget lag kollektivt og individuelt, samt i en viss grad i forhold til motstanderne, forteller Eggen.
Eggen røper at Drillo i enkelte kamper vil ta plass på tribunen, hvor han underveis vil kommunisere med benken.
– Egil vil være en viktig diskusjonspartner i forhold til laguttaket, samt taktiske disposisjoner og treningsplanlegging med mer, sier Eggen. Han regner med at Drillo også neste sesong vil bli å finne på treningsfeltet for å ta seg av enkelte økter.
– Egil vil også bidra i forhold til toppspillerutvikling i sammen med Harry (Hansen), som får en viktig oppgave med spillerutviklingen av de unge talentene, sier han.
Drillo får tittelen fotballfaglig ansvarlig fra kommende sesong i en 50% stilling.
Les mer hos f-b.no
– I utgangspunktet skal det være 20 helprofesjonelle, samt fire-fem lærlinger. Egils får som jobb å sikre kvaliteten på antall spillere, dyktigheten vi trenger til enhver tid og ikke minst sammensetningen av troppen, sier Eggen.
Drillo vil også være delaktig i kampanalyse og kamprådgivning.
– Både i forhold til eget lag kollektivt og individuelt, samt i en viss grad i forhold til motstanderne, forteller Eggen.
Eggen røper at Drillo i enkelte kamper vil ta plass på tribunen, hvor han underveis vil kommunisere med benken.
– Egil vil være en viktig diskusjonspartner i forhold til laguttaket, samt taktiske disposisjoner og treningsplanlegging med mer, sier Eggen. Han regner med at Drillo også neste sesong vil bli å finne på treningsfeltet for å ta seg av enkelte økter.
– Egil vil også bidra i forhold til toppspillerutvikling i sammen med Harry (Hansen), som får en viktig oppgave med spillerutviklingen av de unge talentene, sier han.
Drillo får tittelen fotballfaglig ansvarlig fra kommende sesong i en 50% stilling.
Les mer hos f-b.no
---------------------------
Ansvarlig redaktør
ja noen som forsatt ikke liker drillo vil miste natte søvnen her.. Elsker drillo,eggen,Ahlsen og hele ffk styret
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
ja noen som forsatt ikke liker drillo vil miste natte søvnen her.. Elsker drillo,eggen,Ahlsen og hele ffk styret
Ja, noen vil nok fortsatt gå rundt med for mye mavesyre, på grunn av den store innflytelsen Drillo fortsatt skal ha.
Personlig synes jeg hele denne kabalen, med KTE, Drillo, Ahlsen, Harry og Jerry er helt perfekt for FFK.
Drillohaterne vil nok allerede i høst bli færre og neste år, når vi kommer til å oppleve de helt store resultatene, så må nok også de mest seiglivede Drillohaterne bite i det sure eplet.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av bjorn
Lukter medaljer av det her
Takk for at du byttet bilde, bjorn.
Nå slipper jeg antagelig å få alle disse marerittene om natten, selv om bilde av Steinar kanskje også kan virke skremmende for dem som ikke vet at han er en snill gutt.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bjorn
Lukter medaljer av det her
Takk for at du byttet bilde, bjorn.
Nå slipper jeg antagelig å få alle disse marerittene om natten, selv om bilde av Steinar kanskje også kan virke skremmende for dem som ikke vet at han er en snill gutt.
Bare hyggelig det vettu, nå har jeg fjernet det helt i tilfelle du skulle forville deg inn i profilen min.
Viktig å få skjønnhetssøvnen vettu
Synes det er greit at Olsen plassert som "kameratene" i Muppetshow på galleriet.
Ble litt "skremt" da jeg så forsiden, men nokså beroliga da jeg leste artikkelen.
Tolker svarene til Eggen som meget diplomatiske ang Olsen sin rolle, men han viser "styrke & Klarhet"
når han svarer på hvem som har ansvar for kjøp av spillere.
Her kommer vel også kvalitetsikringa inn, og kvaliteten på troppen.
Mao Eggen jr er diplomatisk, overfor han på galleriet.
Litet tips.
Sikre fast plass på galleriet til Olsen & "farsan" Eggen.
Så kan en sende dette på storskjerm, eller selge rettighetene.
Ble litt "skremt" da jeg så forsiden, men nokså beroliga da jeg leste artikkelen.
Tolker svarene til Eggen som meget diplomatiske ang Olsen sin rolle, men han viser "styrke & Klarhet"
når han svarer på hvem som har ansvar for kjøp av spillere.
Her kommer vel også kvalitetsikringa inn, og kvaliteten på troppen.
Mao Eggen jr er diplomatisk, overfor han på galleriet.
Litet tips.
Sikre fast plass på galleriet til Olsen & "farsan" Eggen.
Så kan en sende dette på storskjerm, eller selge rettighetene.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914