Her er det en frustrert stakkar, noe for ffk; )
Det hadde nok vært no...hehe
---------------------------
Heia FFK
Kjøpen til å spille høyre back. Er garantert bedre enn de vi har!
savner "svensk magi" allerede
En spiller som har imponert meg veldig når jeg har sett ham, og for to sesonger siden var han jo en av de aller beste backene i Tippeligaen. Vil være gratis å hente til klubben etter sesongen :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
hauger har imponert meg lenge. de kampene jeg så ham med stabæk ifjor viste han et stort talent, sterk i kroppen, løper og sliter, bra teknikk, fart og skudd. hadde vært et sårt trengt suppliment på den sentrale midtbanen hvor vi kun har 2virkelige gode spillere(brenne og jonna). ramberg har vært ok minus. men rykker stabæk opp i år blir det muligens vanskelig. noe de nok gjør.
skjønsberg også fra stabæk ville løst høyreback problemet vårt. allerede en solid back med framtiden for seg. rett og slett en fandenivoldsk innstilling i hver kamp! slo vel igjennom ifjor sammen med hauger selvom stabæk rykket ned.
samtidig vil jeg nevne holmvik som en svært spennende spiller, også han spiller for stabæk. uredd glimrende venstre ving, bra teknikk og fart. men nå har vi dog kvisvik og mackie på den siden....
savner "svensk magi" allerede
Jan Kjell Larsen er veldig spennende og mer realistisk, men han blir jo overpriset av FKH...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men enig se på det som en investering i framtiden.
Larsen/ Staw norges beste keeper duo fra år 2006/2007 og 10 år framover.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av bateman
solli har absolutt potensialet til å blomstre på høyreback. men samtidig er han en energisk midtbanekjemper, hadde jo vært fantastisk å hentet rønningen på lån, solli gir vi 4års kontrakt, mens ALH og blixt vender "hjem" igjen
Har ikke Blixt vært noe da? Syntes han har vært bedre enn Czwartek for å være ærlig... men det er nå min mening :)
Hørte også på radioen idag fra KTE at Sørlie har vært veldig god iår, men at han begynte å spille variert, ene kampen bra, andre kampen dårlig...
Greit med en ny keeper, håper stwa har utviklet seg til neste år....
Og at FFK henter ANDRE enn PMK fra MOss...
Beklager dere som vil ha han hit, men jeg liker han ikke, så enkelt er det...
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av dracula
Nå er vi enige om Måke-Larsen og HFK sin forb. prispolitikk.
Men enig se på det som en investering i framtiden.
Larsen/ Staw norges beste keeper duo fra år 2006/2007 og 10 år framover.
Mulig det, men da vil de sannsyneligvis spille for to forskjellige klubber, tror heller ikke Staw er så frustrert, har hatt sykdom i år, trente og spilte turneringer i sommer, men fikk en skade i en juniorkamp, ergo ikke noe spill nå.
Når det gjelder Larsen så mener jeg det finnes en bedre 21 åring i ODD ( Jarstein) Er i hvertfall rangert bedre på u 21
Tror foresten ikke klubben vil hente en så ung keeper, tror heller klubben er ute etter å finne en dyktig læremester for unge Staw til han er moden til et naturlig førstevalg ( Thommas hadde vært midt i blink)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914