Husk meg
Brukernavn
Passord

Kommer vi på 6.plass?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 22 aug 05, 17:10
Er det noen mulighet for å komme på 6.plass i år?

Jeg mener at 6.plassen får plass i UEFA-cupen neste år.... Tar jeg feil? 

Hadde vært gøy å dra på bortekamp mot Dinamo Tblisi fra Georgia eller til Irland for å se Bohemians-FFK...

---------------------------

Mihaly på topp!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 22 aug 05, 17:19
Har tippet det, og mener seriøs at mannskapet er godt nok.
Dette tiltross for.......

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 aug 05, 17:21
Opprinnelig postet av 134912

Hadde vært gøy å dra på bortekamp mot Dinamo Tblisi fra Georgia eller til Irland for å se Bohemians-FFK...
Jeg håper vi slipper slike lag som du nevner, men om vi havner der ser jeg heller at vi møter mer slik at vi for mer penger ut av det..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 aug 05, 17:29
Opprinnelig postet av 134912

Med fortsatt dårlig borteform så tror jeg vi ender nærmere 9-10 plass. Men får håpe det kommer flere forsterkninger så vi kan komme lenger opp på tabellen.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 22 aug 05, 20:45
etter å ha surfet litt på uefas hjemmesider virker som om vi må være blant de 4 beste for å oppleve europa cup. ifjor endte tabellen slik:  1rbk  2vif    3brann   4tromsø.  som kjent spiller rbk og vif kvalik til cl, mens brann og tromsø spiller kvalik i uefa cup. viking kom som også kjent (fremdeles bitter!!)  grunnet fair play med i uefa cup kvalik rett foran nesa på oss. det hele styres vel av koffisienten, men klarte ikke å finne noe rundt dette på uefa.com. men så mye har det nok ikke forandret seg på ett år....forøvrig får vinneren av cupen en kvalik plass i uefa cupen. brann vant som kjent den ifjor så mulig det var grunnen til at tromsø fikk uefa i år?(ettersom brann endte på 3plass og man da valgte neste lag på tabellen)

regner med at vi minst må kapre 4plassen, noe jeg tror er urealistisk denne sesongen. start,vif,viking og lillestrøm er favorittene mine her. samt lyn. en realistisk slutt tabell hvis gutta får på plass litt kondis vil være:

1. start
2. vif
3. viking
4. lillestrøm
5. lyn
6. FFK
7. brann
8. rosenborg
9. kamma
10. odd
11. molde
12. tromsø
13. glimt
14. aalesund

forøvrig meget gode lag fra 1 til 8plass. norsk tippeliga er i flytsonen!

savner "svensk magi" allerede

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 aug 05, 22:08
Opprinnelig postet av bateman
etter å ha surfet litt på uefas hjemmesider virker som om vi må være blant de 4 beste for å oppleve europa cup. ifjor endte tabellen slik:  1rbk  2vif    3brann   4tromsø.  som kjent spiller rbk og vif kvalik til cl, mens brann og tromsø spiller kvalik i uefa cup. viking kom som også kjent (fremdeles bitter!!)  grunnet fair play med i uefa cup kvalik rett foran nesa på oss. det hele styres vel av koffisienten, men klarte ikke å finne noe rundt dette på uefa.com. men så mye har det nok ikke forandret seg på ett år....forøvrig får vinneren av cupen en kvalik plass i uefa cupen. brann vant som kjent den ifjor så mulig det var grunnen til at tromsø fikk uefa i år?(ettersom brann endte på 3plass og man da valgte neste lag på tabellen)

regner med at vi minst må kapre 4plassen, noe jeg tror er urealistisk denne sesongen. start,vif,viking og lillestrøm er favorittene mine her. samt lyn. en realistisk slutt tabell hvis gutta får på plass litt kondis vil være:

1. start
2. vif
3. viking
4. lillestrøm
5. lyn
6. FFK
7. brann
8. rosenborg
9. kamma
10. odd
11. molde
12. tromsø
13. glimt
14. aalesund

forøvrig meget gode lag fra 1 til 8plass. norsk tippeliga er i flytsonen!

Dersom vi begynner å vinne også bortekamper, kan vi like godt bli nr. 4, som nr. 6.
Jeg mener vi har en meget god sjanse til å komme a`  poeng med Brann neste mandag, Lillestrøm er etter min mening svekket ved at Mifsud er ute resten av sesongen, så de skal heller ikke være umulig å innhente. 
Men mye avhenger av de neste 3 kampene for FFK. Etter disse kampene har FFK på papiret et "lett" program igjen, samtidig som mange av de andre topplagene skal møte hverandre og da kan det ofte bli endel uavgjorte kamper.
Men som sagt så er FFK avhengig av å ta endel poeng på de tre neste kampene mot Brann, Vålerenga og Tromsø, for at vi skal være med å lukte på en 4. plass.

FFK på toppen i 2006

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04

Lagt til: 23 aug 05, 16:42
Tror vel heller at vi skal sørge for å sikre plassen i tippeligaen i år. Er ikke mer en 6 poeng ned til kvalik og 7 til nedrykk, mange av de lagene under oss på tabellen har vist meget bra form også, det har ikke FFK, kan ikke bare glemme de to kampene mot Kamma og Odd, hvor FFK var helt RÆVA. Så unngå nedrykk i år og kjempe om royal league plass til neste år.

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 aug 05, 17:07
Opprinnelig postet av Marensius
Tror vel heller at vi skal sørge for å sikre plassen i tippeligaen i år. Er ikke mer en 6 poeng ned til kvalik og 7 til nedrykk, mange av de lagene under oss på tabellen har vist meget bra form også, det har ikke FFK, kan ikke bare glemme de to kampene mot Kamma og Odd, hvor FFK var helt RÆVA. Så unngå nedrykk i år og kjempe om royal league plass til neste år.

Vi må ikke se nedover! Kun oppover!

Mihaly på topp!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 23 aug 05, 17:09
Eneste som er viktig er å holde plassen.....

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 23 aug 05, 17:46
Som SnæbbussA1 sier, de neste tre kampene er uhyre viktige.
Er faktisk redd for at vi kan bli stående med 0 poeng på de tre kampene, dersom ikke
det kan skapes noe glupe ideer fra trener sida.
Frykter at det blir lagt opp til 1poeng defensivt i Bergen, det holder ikke å tenke slik.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 23 aug 05, 18:33
Tror nok FFK "snur kjerringa" mot Brann! Brann er svake for tiden, i tillegg pleier FFK å spille bra mot bra lag (men desverre leverer de ofte ikke varene mot antatt greie lag). "Kvisvik-effekten" kommer nok for fullt når Raymon kommer nå, tror han er hissig på å vise seg fra sin sterke side mot gamle lagfeller!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914