Hulsker vil til ny klubb
NEEEEEEEEI!!!
Det eneste han er kjent for er albuen sin...
Det eneste han er kjent for er albuen sin...
---------------------------
Mihaly på topp!
Æsj!!! Han skal aldri hit!!! Møkka spiller
Hulsker er en forbanna møkaspellær! Hent heller Lars Petter!
Opprinnelig postet av raio
Hulsker er en forbanna møkaspellær! Hent heller Lars Petter!
Lars Petter skårer ikke mål for tiden.
Opprinnelig postet av raio
Hulsker er en forbanna møkaspellær! Hent heller Lars Petter!du vil tilbake til 2 div du eller..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
3 ting jeg husker hulsker for i denne kampen:
1. tryne i egne bein alene med keeper
2. prøve å filme slik at han fikk straffe i overnevnte situasjon
3. brenne straffespark
NEI TAKK!!! kommentatorene sa hele tida at han var så rask? jaja,, mulig bare jeg som er bortskjemt med brian west og bertelsen, men syns da ikke han er sååå kjapp heller..
ps.. dos santos er ræva!!!!
grindheim,arason osv derimot... kan godt kle seg i ffk drakt
1. tryne i egne bein alene med keeper
2. prøve å filme slik at han fikk straffe i overnevnte situasjon
3. brenne straffespark
NEI TAKK!!! kommentatorene sa hele tida at han var så rask? jaja,, mulig bare jeg som er bortskjemt med brian west og bertelsen, men syns da ikke han er sååå kjapp heller..
ps.. dos santos er ræva!!!!
grindheim,arason osv derimot... kan godt kle seg i ffk drakt
Hadde han konsentrert seg om å skyte mot mål istedenfor å legge seg i bakken da han kom alene med keeper tidlig i ekstraomgang, så kunne han kanskje blitt matchvinner. Isteden ble han en slags syndebukk da han sendte avgårde et håpløst straffespark i straffekonken..
For øvrig helt utrolig at Brugge ikke klarte å avgjøre denne kampen før den gikk til straffer...
For øvrig helt utrolig at Brugge ikke klarte å avgjøre denne kampen før den gikk til straffer...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Du syns du ser det vel, at Hulsker blør for FFK-drakta? Hihihihi.
Så vidt jeg kan se er den eneste som Hulsker gjør noe for seg sjøl, og sjøl det klarer han å gjøre dårlig. Makan til sytekopp og drittsekk på banen skal du lete lenge etter.
Har ikke folk her inne *noen* idé om hva slags spillere vi vil ha i FFK, eller???? Greit nok at vi skal forsøke å vinne kamper, men vi må vel ha *noen* kriterier oppi en svær haug av kynisme, tross alt? Eller tar jeg feil?
Så vidt jeg kan se er den eneste som Hulsker gjør noe for seg sjøl, og sjøl det klarer han å gjøre dårlig. Makan til sytekopp og drittsekk på banen skal du lete lenge etter.
Har ikke folk her inne *noen* idé om hva slags spillere vi vil ha i FFK, eller???? Greit nok at vi skal forsøke å vinne kamper, men vi må vel ha *noen* kriterier oppi en svær haug av kynisme, tross alt? Eller tar jeg feil?
vel, nå er det ikke mange som ønsker hulsker velkommen heller da.. takk og pris... gutten er ikke bare drittsekk, han er jo ikke god heller.. se bare på måla han lagde mot brann... til og med steinar sørlie i fylla hadde scora på de.. men ja, han var på riktig sted til riktig tid. > en god egenskap..
Hulsker NEI!
Kvalitetsforskjellen på han og Ødegaard blei vel klart demonstrert i går.
Der hvor Ødegaard konsentrerer seg om å score, tenker Hulsker filming!
Straffa virket faktisk som en hevn for at VIF har han så mye på benken.
Faktisk ei mega blemma av Reka å la en spiller som sier sjøl at han vil vekk , ta ei så avgjørende straffe.
Kvalitetsforskjellen på han og Ødegaard blei vel klart demonstrert i går.
Der hvor Ødegaard konsentrerer seg om å score, tenker Hulsker filming!
Straffa virket faktisk som en hevn for at VIF har han så mye på benken.
Faktisk ei mega blemma av Reka å la en spiller som sier sjøl at han vil vekk , ta ei så avgjørende straffe.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ja, siden han har sagt han vil bort gadd han sikkert ikke å score. Det var jo lett å se av den elendige straffen han skjøt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914