Husk meg
Brukernavn
Passord

Dag Frode Hornseth??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 21 aug 05, 00:21
Trodde han var gått til Hønefoss jeg.... Men han spilte jo kamp for juniorene på Torsdag.... Noen som vet noe om hva som skjedde med den overgangen??

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 aug 05, 00:24
Han har jo vært frisk, så skadet, så frisk, så skadet igjen hele sesongen - også i sommer - så Hønefoss fikk sikkert kalde føtter. De signet jo også Felix Ademola og får Kai Risholt etter sesongen (?), så ble vel ikke desperate nok. Dessverre.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 21 aug 05, 00:28
Nei der kan du se så feil kan man huske.... Det var no dritt... hadde vært greit å kunne frigitt hans lønning på budsjettet for å hjelpe til i finansieringen av nye kjøp.......

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 21 aug 05, 00:56
Ja det hadde vært bra. Jeg unner ham virkelig å spille i en ny klubb. 
Glemmer aldri stupheaden hans mot songdal, eller vinnermål (1-0) mot tromsø i fjor!

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 21 aug 05, 09:51
Opprinnelig postet av Propellen
Trodde han var gått til Hønefoss jeg.... Men han spilte jo kamp for juniorene på Torsdag.... Noen som vet noe om hva som skjedde med den overgangen??

Hysj! Du må ikke røpe for all verden (www) at Hornseth spilte juniorkamp. Han er nemlig alt for gammel, og juniorlaget risikerer å bli disket dersom dette kommer ut.

...men du mener vel kanskje at han spilte for FFK 2 ?

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 aug 05, 10:51
hornseth er neste mann ut av FFK. ser ikke helt potensialet til wiig heller, det holder med 4spisser(hoås,west,mackie og toth). og siste mann ut bør være peters, ingen stor fotballspiller og at han er en potet er ikke noe argument når man er svak på samtlige plasser...greit om trondsen også bestemmer seg i løpet av sesongen hva det blir til. dessverre heller det mot karriere slutt for den sympatiske fredrikstad gutten!

savner "svensk magi" allerede

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 21 aug 05, 12:16
Største skade problemet for Hornseth er at han fortsatt i eget hode tror han er en stor fotballspiller.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 aug 05, 12:47
Opprinnelig postet av dracula
Største skade problemet for Hornseth er at han fortsatt i eget hode tror han er en stor fotballspiller.

Selv om jeg synes det var litt stygt sagt, så er jeg faktisk enig med deg, dracula.
Men det som er rart er at han gjør det faktisk veldig brukbart på treningene, ihvertfall de treningene jeg har vært på. Derfor tror jeg han sikkert har gode muligheter til å lykkes i andre klubber, hvor han kan få tillid og de rette spillertypene rundt seg.

FFK på toppen i 2005

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 aug 05, 14:22
Lurer på hva slags utgift vi har på den mannen, har ihvertfall vært ett fiaskokjøp av dimensjoner.
Selv om han har putta etpar viktige mål så kan ikke det veie opp for den tiden han har vært her.

Er forøvrig enig i at en potet er lite verdt når potitta er godt under middels når det gjelder alt.

Win some, lose some.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 21 aug 05, 21:00
Opprinnelig postet av dracula

Så JÆVLIG tæmt sagt! Han er en av de mest jordnære på laget, uten tvil! Dessuten har han da aldri "dreti" seg ut i kamp, sånn som enkelte andre som blir overbeskyttet her inne har gjort.... De få kampene han har fått spille synes jeg han har gjort det helt greit, pluss fikset viktige mål!

I tillegg, mener jeg uten å vite eksakt at han må være en av de som har scort mest for andre laget, både i år og i fjol?! Å om ikke jeg tar feil så spiller han der sammen med blant andre Wiig å sånn, men fortsatt putter mange mål i forhold....

Hadde jeg f.eks sagt noe som det der om Hoås, hadde det blitt et nytt ramaskrik her inne..... Hornseth er fortsatt en av spillerne i klubben... Å jeg synes han har gjort mye mer enkelte andre på laget, til tross for de få sjansene han har fått...

En annen ting er at gutten er utrolig treningsivrig, noe som han kan virke som å være ganske så alene om på laget...  Han la garantert ned et større treningsgrunnlag enn mange av de andre i vinter, tviler på det var mange andre som var tidlig oppe å ute å jogget i all salgs vær, til og med i jula! Så han er hvertfall en av ikke for mange som prøver å gjøre noe med formen sin... Kanskje noe som burde blitt belønnet, slik at andre fulgte etter...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 22 aug 05, 08:30
Ps: Sier det samme om Hoås, faktisk.
Når du hører på uttalelser fra de/ evt leser så mener jeg det skinner igjennom.
Bl.a så setter jo Hornseth klare krav til kvaliteten til den klubben han vil bli solgt til.
Dette har vel medført at ingen av de klubbene Hornseth mener han er good nok til, selvskreven for
har kjøpt han / trolig ei vurdert han.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til: 22 aug 05, 14:33
Helt enig med deg frekkrik. Har snakket med han selv et par ganger og han er ikke fremmed for å spille seg inn på laget igenn, om mulig. Tror nok det er en av grunnene samt å gjøre seg atraktiv for andre klubber som er drivkraften bak hans iver etter å trene. Liker slike spillere jeg, som ikke gir opp ved mottgang.

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 22 aug 05, 14:50
Det er vel en liten forskjell mellom Hornseth og Hoås, og det er at Hoås er ønsket av klubben+spiller, det gjør ikke Hornseth. 

Men spiller Hornseth skal han selvfølgelig ha full støtte.

Men jeg er av den oppfatning at det er best for alle parter at han finner ny klubb fort som f.. og det er ikke stygt ment.

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914