flytting av kamper
---------------------------
FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av empert
bortekampen mot start er flyttet til lørdag og vålerenga kampen blir flyttet til lørdag hvis dem kommer videre i køppen
Lest i avisa.
Ære være plankebyen!
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Krysser fingrene for ryktet vårt
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Bare å komme nedover på fredag til Kr.sand. Bor her nede. Begynner å bli lei av Start-folket. Hjelper heller ikke at jeg bor rett ved stadion.
Det som er klart er at hvis FFK slår Start skal jeg på byen med drakt.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Bare å komme nedover på fredag til Kr.sand. Bor her nede. Begynner å bli lei av Start-folket. Hjelper heller ikke at jeg bor rett ved stadion.
Du får komme deg hjemover.
Opprinnelig postet av Abby
Vi fikk mye ros da vi var i Stavanger i fjor iallefall. Greit det at det blir mye tull med fotballsupportere på byn. Men vi er Plankehaugen vi. Vi er jo ikke som alle andre!
Fotball supportere er en ting..... PH er noe annet....Plankehaugen er jo verdens beste gjeng.... Mors snilleste barn om du vil hahahaha!!!!!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Abby
Vi fikk mye ros da vi var i Stavanger i fjor iallefall. Greit det at det blir mye tull med fotballsupportere på byn. Men vi er Plankehaugen vi. Vi er jo ikke som alle andre!
Fotball supportere er en ting..... PH er noe annet....Plankehaugen er jo verdens beste gjeng.... Mors snilleste barn om du vil hahahaha!!!!!
Vi er jo det Propellen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Fredd
Du får komme deg hjemover.
Egentlig enig. Er her pga dame og studier. Men FFK er 1.pri. Kommer hjemover til kampene.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914