"I gode og onde dager"
Artikkelen i dagens FB starter med "Det går litt tungt om dagen" og forfatteren fortsetter "Men når det butter som nå..."
Hva i ##### er det for noe piss??? FFK ligger på 7. plass i Eliteserien, lagets sålangt beste plassering i nyere tid og fremgang for 4. året på rad!!!!! Det går jo for pokker sinnsykt bra!!!
Hovedpoenget i artikkelen støtter jeg 100% bare så det er sagt, men jeg er ikke enig i påstandene sitert ovenfor.
Hva i ##### er det for noe piss??? FFK ligger på 7. plass i Eliteserien, lagets sålangt beste plassering i nyere tid og fremgang for 4. året på rad!!!!! Det går jo for pokker sinnsykt bra!!!
Hovedpoenget i artikkelen støtter jeg 100% bare så det er sagt, men jeg er ikke enig i påstandene sitert ovenfor.
Det er vel ikke noen hemmelighet at FFK ikke akkurat har prestert i 90 minutter de siste kampene? Det er nok det herr Syversen vil fram til.
---------------------------
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Når vi først er inne på avisskriverier...... Så kan jeg heller ikke forstå at Ulf Berg navngir personen som gjorde skrivefeilen på Ringberg banneret i Demokraten igår. Han skrev at han har fått mye pepper på nettet. Alle leser jo ikke nettet, og selv så visste jeg ikke hvem det var. Men nå vet jo hele byen hvem som gjorde skrive feilen............ Ikke at det er noe big deal, men alikevel...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914