Forslag: liste over brukere som er online.
Blir kanskje ett problem å få det til å passe noe sted men, bare ett forslag.
Opprinnelig postet av bjorn
Vet ikke hvor mye jobb dette eventuelt ville vært å fått til.
Blir kanskje ett problem å få det til å passe noe sted men, bare ett forslag.
Det hadde vært kult. Bare putt lista over pålogga brukere under medlingene i forument f.eks?
---------------------------
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Det kan sikkert gutta her svare på vettu ;)
Et kjapt søk på forumet her og jeg fant denne tråden:
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=17888&side=1#17889
Så det dukker nok opp etterhvert.
For min egen del er jeg likegyldig til en slik funksjon, men det kunne vært interessant å høre hensikten med det? Hvorfor ønsker DU å se om jeg er pålogget?
*spent på svar*
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av A.Scheie
For min egen del er jeg likegyldig til en slik funksjon, men det kunne vært interessant å høre hensikten med det? Hvorfor ønsker DU å se om jeg er pålogget?
*spent på svar*
Hvis en slik funksjon er tilgjengelig (noe den er i de aller fleste offentlige forum hvis det først er tilgengelig med antall gjester/brukere online) så har man selvsagt mulighet for å slå dette av/på som man ønsker i profilen sin.
Det er kjekt hvis man diskuterer med noen og da ser om den personen fortsatt er online, eventuelt om man føler for å sende en melding til noen og ønsker kjapt svar, da er det også kjekt.
Det har ikke noe med å overvåke folk, ihvertfall ikke for min del, jeg gir fullstendig f i vanene til andre, heldigvis.
Det er kjekt, synes jeg da.
Fint om noen fra stab`en her kunne svart om dette er noe som er planlagt å gjøre tilgjengelig for oss eller ikke.
Nå finnes denne oversikten til venstre i menyen under `Diverse`.
De som ikke ønsker å ha sitt nick på den lista kan gjøre dette ifra profilen sin
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23