Kamptråd FFK - Moss
Jeg har noen forventninger til kampen.
Vi kan se på hvilken keeper vi skal satse på. Finnen spiller jo som kjent en omgang, videre så er jo Mosse keeper Per M. Kristiansen fra fredrikstad og uten kontrakt til neste år. Jeg forventer at Toth får prøve seg langt mere enn han har gjort til nå. Håper han kan overbevise. Jeg håper å se Bjørkrøy på backplass (høyre) mens Blixt tar venstre.
Da trenger vi en sentral midtbane med Brenne og Ramberg.....Hadde vært morro å sett Mackie her i en omgang også. tror han med sin kreative spillestil kan utrette noe sentralt. Men først og fremst vil jeg se et FFK som holder et høyt tempo gjennom en hel kamp. hvis det skulle gå for mye utover kodisjonen så kan vi vel avtale 10 bytter. He he
--- Måtte vi knuse Moss skikkelig ----
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
ser for meg dette laget i 4-4-2(forøvrig ønskelig startellever mot brann)ps:unntaket er jo selvfølgelig bahne,og bertil tar venstrebacken hvis han er klar. innbytterne i skråstrek bak. regner ikke med at alle disse blir involvert imarra, for mange bytter kan jo ødelegge en treningsmatch. er dessverre i vorsen så kampen glipper....
bahne/ALH
blixt-bora/helland-piiroja-pac/magnussen
kvisvik/mackie-jonna/ramberg-brenne/røn-enerly/tarik
toth/hoås-west/wiig
savner "svensk magi" allerede
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Hørtes ut som fysio`n sa vridning i ankelen, men jeg er usikker...
Mackie var ikke på treningen idag, så jeg regner ikke med at han spiller imorgen.
FFK på toppen i 2005
2. laget skal opp!
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
jeg håper ffk sender sine beste tilgjengelige menn ut i b-kamp. inkludert f.eks simen brenne.vi bør ikke tenke på andre laget.. mye viktigere for FFK å beholde plassen i TL en å satse alle gutta for å få 2 laget opp
2. laget skal opp!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av knut
jeg håper ffk sender sine beste tilgjengelige menn ut i b-kamp. inkludert f.eks simen brenne.vi bør ikke tenke på andre laget.. mye viktigere for FFK å beholde plassen i TL en å satse alle gutta for å få 2 laget opp
2. laget skal opp!
Meget viktig å få 2.laget opp spørr du meg. Kampen mot Moss interesserer meg ikke det spøtt. Penga der går jo rett til Moss, og dem er jeg ikke int. i å sponse. Og ikke liker jeg meg på hovedtribunen heller,og i tillegg så er kampen dyrere enn en seriekamp ( dette gjelder for den som har sesong billetter i PH ).
Jeg vil se FFK slå MÅSS....for 1gangsskyld...da skal jeg le da
Jeg håper fulltallig A-stall jeg, mer samspill =høyere opp på TL-tabell..
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 18 aug 05, 16:48
Endret: 18 aug 05, 16:48
"– Vi må gjøre det vi vanligvis gjør, men vi må øke tempoet, sier Alexander Forsberg. 27-åringen har en fortid i FFK og møter dermed gamle lagkamerater i kveldens prestisjeoppgjør."
Det er vel ikke mange i dagens FFK-stall som er "gamle lagkamerater" av A. Forsberg? :P
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Jeg vil se FFK slå MÅSS....for 1gangsskyld...da skal jeg le da
Jeg håper fulltallig A-stall jeg, mer samspill =høyere opp på TL-tabell..
Var det du som skrev banneret til Ringberg?
I forhold til Moss-kampen håper jeg trenerne får flere svar enn Hareide fikk etter privatlandslagskampen i går!
Fasen
FFK for alltid!!!
Både Sørlie og Forsberg var vel med i 2002??
(Og Trondsen da, som jo fortsatt er FFKspiller, selvom det er minimale sjanser for at de møtes på banen idag....)
Fasen
FFK for alltid!!!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914