Husk meg
Brukernavn
Passord

Skaden til "Bertie"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjekkar

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jul 05

Lagt til: 17 aug 05, 14:58
Noen som vet hvor omfattende skaden til Bertelsen er? Er han ute lenge? Håper ikke det...

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 17 aug 05, 15:02

vet ingenting om skaden, men det er veldig kritisk hvis dette er alvorlig.

da blir det vel blixt inn på venstreback. han har i hvert fall spilt en del kamper der på b-laget i det siste.

---------------------------

med ffk til champions league!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 aug 05, 16:14
blixt er vel det klareste alternativet per dags dato. kvisvik og mackie er begge for offensive i tankegangen til å spille venstreback. ikke umulig at jonna kan ta plass der, ettersom brenne nå er klar for kamp igjen. gjorde det meget bra på høyrebacken.

savner "svensk magi" allerede

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 17 aug 05, 17:11

Syns Jonna bør få spille, uansett hvor det blir. 
Hva med Brenne på topp sammen med West,
og Ramberg og Jonna på midten??

Fasen
FFK for alltid!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 aug 05, 17:26
Opprinnelig postet av Fasen

Syns Jonna bør få spille, uansett hvor det blir. 
Hva med Brenne på topp sammen med West,
og Ramberg og Jonna på midten??

Nå er det jo problemet med skaden til Bertilsen vi snakker om, og hvem som eventuellt skal gå inn på hans plass, dersom han er så skadet at han ikke kan spille neste kamp mot Brann.
Blix ble hentet til FFK nettopp på grunn av at han kan spille både høyre og venstreback, så da er det vel naturlig at han tar den plassen og at Czwartek tar høyreback plassen. 
Med tanke på at vi har blitt overkjørt på midtbanen de siste to kampene så er nok Brenne og Jonna førstevalgene på sentral midtbane.
At Brenne skulle bli flyttet frem som spiss, regner jeg som helt urealistisk, for der har vi jo fem spisser allerede, som kjemper om to plasser. (West, Tóth, Hoås, Wiig og Mc Donald)

FFK på toppen i 2005

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 18 aug 05, 02:47
Meget gledelige nyheter, han er muligens klar mot Moss og i allefall klar over helgen Viktige nyheter det her

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 aug 05, 12:54
[quote=frekkrik]Meget gledelige nyheter, han er muligens klar mot Moss og i allefall klar over helgen Viktige nyheter det her[/quote

Jeg synes Bertil skal stå over kampen Moss. Er ikke noe vits i å ofre liv og lemmer i den kampen. Prøv heller ut unggutta våres. Tarik på topp, Magnussen på h.back. Tarik er jeg mest int. i ,for å se om han hadde tålt 1.divisjonstempo allerede nå. Hvis så er tilfelle så ville jeg hatt han på benken under tippeligakampene også. Han er jo målkåt til tusen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914