Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås scorer mål

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 16 aug 05, 23:01
Han scorte nettop for Norge.

Det betyr at han kan score... Da kan det hende at han scorer mot Brann og. 

Scoringer gir selvtilitt.... Og det trenger den gutten... 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 aug 05, 01:06
Opprinnelig postet av 134912
Han scorte nettop for Norge.

Det betyr at han kan score... Da kan det hende at han scorer mot Brann og. 

Scoringer gir selvtilitt.... Og det trenger den gutten... 

Publikummet her i byen gjør så godt de kan for å bli kvitt han.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 aug 05, 08:50
Nå må vi som er ekte supportere ta tak og si ifra på tribunene.
Her har vi ett kjempetalent på 20 år som har en stor fremtid foran seg. Det er opp til oss å si ifra!!!

Oppfordrer til ekstra Hoås støtte fremover, det bygger opp selvtilliten og det er det han trenger.

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 17 aug 05, 09:28
Hmmmm..
Det må være mye inkompentanse i NFF og Norsk fotball. Tenk å kunne bruke en så talentløs spiller som Hoås på et landslag! Det at han scorer mål i et "klasseangrep", er sterkt delaktig i det som blir seiersmålet, spiller hele kampen og blir framhevet som god, stor og sterk etter kampen er jo helt uforståelig. Sikkert en ren tilfeldighet.
Drillo, Eggen og Halvard Thoresen burde lese mer på dette forum, det er jo her det virkelige ekspertisen i norsk fotball er. Og så burde de plassere ut spioner på hovedtribunen, der ville de kunne snappe opp en masse verdifulle analyser, spesielt om Hoås. For de tar jo selvsagt fullstendig feil når de ser et stort potensiale i Øyvind Hoås.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 aug 05, 09:36
:-)

hehe

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 aug 05, 11:12
Opprinnelig postet av kjo
Hmmmm..
Det må være mye inkompentanse i NFF og Norsk fotball. Tenk å kunne bruke en så talentløs spiller som Hoås på et landslag! Det at han scorer mål i et "klasseangrep", er sterkt delaktig i det som blir seiersmålet, spiller hele kampen og blir framhevet som god, stor og sterk etter kampen er jo helt uforståelig. Sikkert en ren tilfeldighet.
Drillo, Eggen og Halvard Thoresen burde lese mer på dette forum, det er jo her det virkelige ekspertisen i norsk fotball er. Og så burde de plassere ut spioner på hovedtribunen, der ville de kunne snappe opp en masse verdifulle analyser, spesielt om Hoås. For de tar jo selvsagt fullstendig feil når de ser et stort potensiale i Øyvind Hoås.

Jeg håper det er ironisk ment det du skriver her. Hvis ikke så er det mange inkompetente personer her i byen.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 17 aug 05, 11:16

Les innlegget en gang til du... Spesielt siste halvdel... Da bør du skjønne om dette er ironisk eller ikke

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 17 aug 05, 11:33

He, he...
Beste innlegget på lenge!

Fasen
FFK for alltid!!!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 17 aug 05, 11:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg håper det er ironisk ment det du skriver her. Hvis ikke så er det mange inkompetente personer her i byen.

Hvor mye tydeligere ironisk kan man være?

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.

Fasen

Juniorspiller

Lagt til: 17 aug 05, 12:04
For de tar jo selvsagt fullstendig feil når de ser et stort potensiale i Øyvind Hoås.

Spørsmålet er hvor mye man skal få lov til å spille på grunnlag av potensiale og ikke prestasjon. 
Men jeg støtter at han får spille en god del, altså!

Fasen
FFK for alltid!!!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 17 aug 05, 15:10
Hmmmm..

Ja, det var ironisk ment...
Mener det er verdt å reflektere litt over, at en spiller som blir slaktet av egne supportere faktisk er på vei til å bli en god internasjonal spiller. Synes folk bør besinne seg litt før man slakter en ung spiller, og gjør ham til syndebukk i skuffelsen over et kollektivt kollaps som Ham-Kamkampen i virkelligheten var.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 aug 05, 16:04
jeg er tilhenger av de som kan gi konstruktiv kritikk til enhver tid. de er profesjonelle fotballspillere og skal tåle å høre de har gjort en svak kamp. men mye av det som ble sagt på stadion mot hoås gjør meg kvalm, det er ubegrunnet kritkk som er til ingen nytte. under kamp skal vi støtte opp om spillerne våre uansett(godt eksempel når plankehaugen dro igang hoås sangen etter årets miss på stadion) kritikken får vi ta ved kampslutt. 

det finnes også endel her inne som kaller oss "objektive" dårligere supportere, og at man uansett skal støtte opp om spilleren. litt takhøyde må det være på et supporter forum, vi er her for å diskutere og dele informasjon om ffk er vi ikke? eller skal vi dalte rundt alle spillerne, KUN fordi de faktisk er ffk spillere? eller kan det være en ide og diskutere konstruktivt rundt en spillers prestasjoner eller fraværet av det?

savner "svensk magi" allerede

Fasen

Juniorspiller

Lagt til: 17 aug 05, 17:19

Jeg tror en 2 ukers pause vil gjøre laget godt! Gleder meg til å se de bite fra seg i Bergen.
Da vil sikkert Kvisvik sette inn et ekstra gir (for han har vel flere inne?), og Brann har vel et par spillere ute med karantene. Det blir sikkert en lett match. He he..

Fasen
FFK for alltid!!!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 aug 05, 13:00
Endret: 21 aug 05, 00:57
Opprinnelig postet av bateman
jeg er tilhenger av de som kan gi konstruktiv kritikk til enhver tid. de er profesjonelle fotballspillere og skal tåle å høre de har gjort en svak kamp. men mye av det som ble sagt på stadion mot hoås gjør meg kvalm, det er ubegrunnet kritkk som er til ingen nytte. under kamp skal vi støtte opp om spillerne våre uansett(godt eksempel når plankehaugen dro igang hoås sangen etter årets miss på stadion) kritikken får vi ta ved kampslutt. 

det finnes også endel her inne som kaller oss "objektive" dårligere supportere, og at man uansett skal støtte opp om spilleren. litt takhøyde må det være på et supporter forum, vi er her for å diskutere og dele informasjon om ffk er vi ikke? eller skal vi dalte rundt alle spillerne, KUN fordi de faktisk er ffk spillere? eller kan det være en ide og diskutere konstruktivt rundt en spillers prestasjoner eller fraværet av det?

Men hva blir bedre av den grunn???  Tror han skjønner det selv om han spiller en dårlig kamp. Ja, de skal tåle det, men hva blir bedre?

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 18 aug 05, 15:18
Hmmmm..

Mener det er verdt å reflektere litt over, at en spiller som blir slaktet av egne supportere faktisk er på vei til å bli en god internasjonal spiller. Synes folk bør besinne seg litt før man slakter en ung spiller, og gjør ham til syndebukk i skuffelsen over et kollektivt kollaps som Ham-Kamkampen i virkelligheten var.

Hehe. Kjempebra skrevet. Men jeg trodde faktisk i 2 sekunder at du kanskje var alvorlig. Det er utrolig hva sitronspisende bitre skrullinger klarer å lire av seg her inne

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 aug 05, 15:43
Endret: 18 aug 05, 15:45
Opprinnelig postet av sklitakling
Hmmmm..

Hehe. Kjempebra skrevet. Men jeg trodde faktisk i 2 sekunder at du kanskje var alvorlig. Det er utrolig hva sitronspisende bitre skrullinger klarer å lire av seg her inne

Men andre folk tar gjerne sånt til inntekt for seg selv, og ikke ( eller vil ikke se )ser ironien i det hele.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914