Tarek
Denne unggutten "bøtter" jo inn mål for tiden. Han får vel også snart prøve seg på A-laget. Jeg ser at på rekruttlaget så blir han foretrukket som spiss fremfor MacDonald som er på midten der. Jeg så også Tarek i treningskamp mot Lyn i våres, der Lyn stilte sitt beste mannskap, og han gjorde en flott jobb, og ikke minst; topp innsats hele veien. Tror han kan bli stor i FFK drakta (hvis vi får beholde ham)
Er forresten litt usikker på om det skrives Tarek eller Tarik. FB skriver Tarek, mens her på supporter.net skrives det Tarik.
Er forresten litt usikker på om det skrives Tarek eller Tarik. FB skriver Tarek, mens her på supporter.net skrives det Tarik.
Målet han scoret i går snublet han inn med god hjelp av keeper og midtstopper. At han spiller spiss og MacDonald venstre midtbane er nok pga at han er spiss og at MacDonald er venstre midtbanespiller!?
Tarik viser god arbeidskapasitet men trenger nok mer muskler før han kan hevde seg i TL.
Tarik viser god arbeidskapasitet men trenger nok mer muskler før han kan hevde seg i TL.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hadde vært artig og sett ham for A-laget. Ingen tvil om at han hadde bidratt med innsats og fandenivolskhet, og det er ikke det verste aktivumet for et lag som slokner etter drøye halvtimen?
Keep - Nei, Dæven.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Målet han scoret i går snublet han inn med god hjelp av keeper og midtstopper. At han spiller spiss og MacDonald venstre midtbane er nok pga at han er spiss og at MacDonald er venstre midtbanespiller!?
Trodde MacDonald var primært spiss, men at han ikke har fått prøvd seg som det på A-laget ennå. Mulig jeg tar feil der.
McDonald er nok primært kantspiller...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av aavdst
Denne unggutten "bøtter" jo inn mål for tiden. Han får vel også snart prøve seg på A-laget. Jeg ser at på rekruttlaget så blir han foretrukket som spiss fremfor MacDonald som er på midten der. Jeg så også Tarek i treningskamp mot Lyn i våres, der Lyn stilte sitt beste mannskap, og han gjorde en flott jobb, og ikke minst; topp innsats hele veien. Tror han kan bli stor i FFK drakta (hvis vi får beholde ham)
Jeg har nevnt Tarek her inne tidligere, men da fikk jeg bare et flåsete svar fra en av moderatorene ( tror det var enten Holters el. Costanza ).
Tarik - med i - var meget bra i rekruttkampen i går, han er en aggressiv spiller på en god måte, jobber hardt og har både tempo og teknikk så det holder.
Og til de som lurer, Yherland McDonald (ikke MacD...) er primært kantspiller, det er der han får utnyttet spisskompetansen sin best.
Og til de som lurer, Yherland McDonald (ikke MacD...) er primært kantspiller, det er der han får utnyttet spisskompetansen sin best.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av aavdst
Å bruke FB som referanse for rettskrivning er vel like nyttig som å bruke Bibelen som telefonkatalog. Det står riktignok mye kreativt der, men du blir ikke noe klokere (Ble visst veldig glad i den smileyen av en eller annen grunn)
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914