Husk meg
Brukernavn
Passord

2.seirer og 1.uavgjort har forsterkningene bidratt med

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 aug 05, 20:35

Etter 5. kamper, kan vel nesten si etter 6. kamper for det blir vel ikke noen poeng i Bergen.
Raymond Kvisvik, John Anders Bjørkøy og Toth som kostet 9 millioner kroner, hvertfall i nærheten.
Forsterkningene i fjor var billigere og skaffet oss flere poeng. 
vi må vel få lov til å si at vi ikke har fått valtuta igjen for de 9. millionene vi har brukt.

Har spillerne egentlig forsterket oss, uti fra poengfasten så har de vel ikke det

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til: 15 aug 05, 20:44
Poengmessig sitter vi vel ikke igjen med så mye mindre enn vi kanskje kunne forvente på de kampene før ferien. Var litt ubeleielig at Odd skulle slå til plutselig, men til gjengjeld tok vi jo Rosenborg til de grader, da.
Mer bekymringsfullt er de nå så gjennomdiskuterte "kollapsene", men det er jo mer et kollektivt problem, synes jeg, fremfor å si at vi ikke er forsterket nok.
Et poeng er dog kanskje at en slags "ny stjernespiller-effekt", og given det ga, for eksempel i fjor, har uteblitt mer eller mindre? Hva sier dere andre til det?

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 15 aug 05, 21:05
Syns gutta løfta seg litt etter at RK og TM kom, men nå forsvant jo Thomas ganske kjapt. 
Kvisvik er vel ellers den største og mest profilerte spilleren som er blitt hentet til klubben i nyere tid. Jeg syns entusiasmen i klubben økte voldsomt. Desverre så må det et helt lag til for å vinne kamper, og man kan ikke regne med at en spiller skal gjøre så mye forskjell.

Hadde vært gøy om Toth var en stjernespiller, men klarer visst ikke å etablere seg i start-elveren riktig ennå.

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 aug 05, 22:54
9 mill er vel å ta i?????? Tipper ca 6 mill.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914