Hva med "Der Bomber"
"– Skal jeg sammenligne ham med en kjent spiller, kan han minne en del om Gerd Müller. Uten sammenligning for øvrig da. Han er en hjulbent målscorer. God med begge ben, og sterk på hodet til tross for at han er relativt liten av vekst, sier Knut Torbjørn Eggen.
Det bør nevnes at Müller ble verdensmester og europamester med Vest-Tyskland og scoret 68 mål på 62 landskamper. Han vant også europacupen tre ganger.
Mihaly Tóth derimot har scoret 99 mål å på sine 257 seriekamper i Ungarn.
– Han er god i boksen, men kan også score mål fra lengre hold. Han virker som en ganske komplett målgjører, og jeg tror han vil heve laget, sier Knut Torbjørn Eggen."
Hva skjer a? Har FFK gjort et bomkjøp, eller er det mer som ligger bak? Han må jo være fryktelig dårlig, siden han bare får noen få minutter?
---------------------------
#18™
Tar tid å spille seg inn, bli vant med spillemønster, og hvordan de andre medspillerne liker å få ballen.
Ting tar generelt tid, tror vi kommer til å få se mer av ham etterhvert.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Det er nå en gang slik at FFK IKKE kan velge på øverste hylle når det gjelder spillerkjøp. Det vil derfor alltid være et usikkerhets moment. Jeg synes det er alt for tidlig å si at Toth er et bomkjøp.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av 134912
hvorfor forhåndsdømmer alle Mihaly? Vi har jo ikke sett noe til han... Bare vent til han får spile en hel kamp! han kommer til å slå til! Garantert !!
Når skal han slå til da? Det er jo NÅ han må få spille dersom han virkelig er så god som han skulle være.... Han legger vel opp før han får starte en kamp stakkars... Men når det er sagt, så tror og HÅPER jeg han starter på topp sammen med Brian i Bergen, men tro kan man nok bare gjøre i kjerka når det gjelder det der.... Å den holder jeg meg langt unna
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Uansett så kom vell tòth gratis, så han behøver ikke være noe større utgift enn det søderstjerna eller hornseth har vært i år...
Engasjert hovedtribunist!
nå har riktig nok enerly hatt en positiv formkurve den siste tida, men jeg skulle ønske å se tåt som en utfordrer der og jeg
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva får deg til å tro det, kom gjerne med en begrunnelse. Så lenge Hoås er før han i køen, sier det vel alt om han
Spist mye sitron i det siste patrioten ? Du virker bitter.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Dessuten kan han jo også byttes ut.
Tror faktisk at West & Toth kunne gjøre det brukbart, dersom Toth har 75% av de kvalitetene som ble hevdet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Fordi om jeg nå kritiserer Hoås & også Drillo her inne på forumet, så mener jeg det er helt legalt.
At vi er uenige i Hoås sine kvalteter er vel også legalt.
Ps på kampene blir jeg kun bifallsytringer til FFK eller noen ganger også andre når jeg synes de fortjener det.
Holder meg langt vekk fra "drittslenging" / buing osv enten det gjelder FFK / dommer eller motstandere.
Det er jo egentlig helt meningsløst å diskutere ting vi fundamentalt er uenige i, derfor aksepterer jeg meget godt andres sitt syn på både Hoås & Drillo.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Fasen
FFK for alltid!!!
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns bare det er litt mye negativitet her inne på forumet.. kan vel ikke nekte dere det, men blir litt frustrert noen ganger.. men bra at du ikke kauker dritt under kamp ihvertfall:)
Hehe, men du husgutten, mener du å påstå at jeg kauka ut om Hoås her om dagen?! Om han hørte det, ja da beundrer jeg hørselen hans! Å man må ha lov til å åpne kjeften når man er misfornøyd, akkurat som man gjør når man er fornøyd, bare da roper man det så høyt at de utpå hører det... Dessuten synes jeg de fortjener å høre det når de underpresterer også! Dersom de har psyken å den rette innstillingen, så skal de heller tenke: Faen heller, jeg skal vise dem jeg! Sånn ville jeg følt det naturlig å tenke hvertfall....... Men så får ikke jeg betalt heller da.. Jeg betaler for å se på dem prestere..!
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg syns bare det er litt mye negativitet her inne på forumet.. kan vel ikke nekte dere det, men blir litt frustrert noen ganger.. men bra at du ikke kauker dritt under kamp ihvertfall:)
Hehe, men du husgutten, mener du å påstå at jeg kauka ut om Hoås her om dagen?! Om han hørte det, ja da beundrer jeg hørselen hans! Å man må ha lov til å åpne kjeften når man er misfornøyd, akkurat som man gjør når man er fornøyd, bare da roper man det så høyt at de utpå hører det... Dessuten synes jeg de fortjener å høre det når de underpresterer også! Dersom de har psyken å den rette innstillingen, så skal de heller tenke: Faen heller, jeg skal vise dem jeg! Sånn ville jeg følt det naturlig å tenke hvertfall....... Men så får ikke jeg betalt heller da.. Jeg betaler for å se på dem prestere..!
Når en spiller gjentatte ganger får slengt negative komentarer til seg, da snakker jeg ikke om en kamp men flere, så tror jeg at psyken til noen og hver kan bli heller skral etter hvert.
Når jeg tenker meg om så er det ikke mange spillere på FFK som har prestert bra over tid i år, forsvaret er vel den lagdelen som jeg synes har gjort det best.
Støtt gutta istedenfor å psyke dem ut, fotball er et lagspill hvor det er viktig at alle presterer på et best mulig nivå.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Men jeg er enig i at det ikke KUN er Hoås, men han er hvertfall den JEG føler har vært klart dårligst over tid, i tillegg til at han ikke yter maks! Men for all del, den som bør kritiseres mest er den soim TAR ut laget! Men når han først er tatt ut må han ofre seg litt! Så fort han gjør det vil kritikken roe seg med en gang!
En spiller som man virkelig ser ofrer seg for laget vil mye enklere bli unnskyldt for svake handlinger!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914