en spiller FFK mangler
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tilbake til en god arbeidssom & konstruktiv spiller.
Etterlyst lenge, Brenne har dette potensiale men har fortsatt etter min mening en vei å gå.
Ps Han er på rett vei!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Vær så snill. La oss slippe spillere som Tommy Svindal Larsen og Martin Andresen som må ha fire til fem ballberøringer før de spiller videre. Ønsker heller en duellsterk ballvinner àla Eirik Bakke og Hangeland.
Er lei av å høre på tribunen at man trenger en spiller som kan holde på ballen. Å holde på ballen sluttet man med i toppfotballen på 70-tallet. I 2005 spiller man ballen!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg tror midtbanen til FFK er god nok.
Det er når laget "ikke henger sammen" at vi taper fotballkamper. Avstand mellom bakre firer og spisser blir for lang, og da blir midtbanen løpende i mellom på de altfor store flatene, uansett om den så er verdens beste midtbane.
Vi må begynne å ville vinne kamper, og spille som et lag, kompakt og oppofrende. Når vi går i angrep må vi gjøre det med hele laget, og satse på å bruke offside for å demme opp bakover. Risky? Joda, men alternativet er dårlig, siden det er å miste midtbanen totalt og bli gjenstand for større og større press.
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Når vi sliter med å komme tilbake inn i en kamp, så er det ikke rekti` å legge seg bakover i bakre firer, det er å gå fram, for i å krige om ballen der den faktisk befinner seg.
På sett og vis føler jeg at det hadde vært bedre om Ham-Kam gjorde 1-0, for da hadde vi vært nødt til å gå fram, også mentalt, og da kunne kampen ha gått helt annerledes.
Jeg synes ikke det er aktuelt å diskutere om vi har god nok kondis eller ikke, fordi vi ikke kan gjøre noe med det akkurat nå, og fordi jeg ser guttane springe enormt mye den ene kampen, og neste er vi stillestående. Dette har ikke noe med kondis å gjøre, det har med motivasjon, innstilling og rett taktisk oppstilling å gjøre. Når en av disse ingrediensene er borte begynner det å fuske på banen, og når flere ingredienser er borte taper man kamper. Uten at jeg har uttalt meg om hvilke av disse som ikke fungerte igår.
Jeg hadde bare en melding til Drillo under kampen fra klokkesvingen: "Døm er varme nå, Drillo", etter ca en 20 minutter i annen omgang, men neiggu skulle han ikke vente før det var under ti minutter igjen før noe skjedde. Det ble feila på banen OG på benken, i mine øyne.
Keep - Nei, Dæven.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914