Charlie Miller står over
I neste kamp borte mot Brann, må Charlie stå over på grunn tre gule kort.Han fikk sitt tredje kort i dagens kamp mot Bodø/Glimt
Bengt Sæternes må også stå over av samme grunn
Sæternes fikk også sitt tredje gule kort i dag og står over, men det spiller ikke så stor rolle, siden han har vært elendig i de siste kampene. Men Andresen, Scharner og Guntveit er tilbake til den kampen.
Helge Haugen hadde nok ikke startet uansett. Når vi har Scharner og Andresen klare, er de soleklare førstevalg.
Brann er klart svekket av at Miller og Sæternes ikke stiller. Bare så synd at Raymond har lovet å ikke score mot dem
nå er jo brann ute av gullkampen, så nå kan vel raymond score så mye han vil:-)
hjelper ikke oss noe at dem er ute om ikke gutta gidder eller orker mer en 30 min
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tror ikke det hjælper om Brann stille med rent B-lag hjemme mot Fredrikstad. Vi er vel en av de dårligste bortelagene i TL, så jeg har ikke tro på poeng overhodet. Når man blir overkjørt av Molde, Ålesund, Odd, Ham-Kam i 1,5 omgang, så kan man ikke tro på poeng borte mot Brann.
Men undere har jo skjedd før.
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Tror ikke det hjælper om Brann stille med rent B-lag hjemme mot Fredrikstad. Vi er vel en av de dårligste bortelagene i TL, så jeg har ikke tro på poeng overhodet. Når man blir overkjørt av Molde, Ålesund, Odd, Ham-Kam i 1,5 omgang, så kan man ikke tro på poeng borte mot Brann.
Jeg har stor tro på 3 poeng. Gutta har en tendens til å spille bra mot bra lag, men til også å dette litt sammen mot lag de egentlig skal slå. Forstå det den som kan, det går kanskje på hvor "gira" de er på forhånd?
Uansett, dette klarer de, Brann er ikke akkurat formlag for tiden =D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914