Husk meg
Brukernavn
Passord

17. dager til overgangsvinduet stenger

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 22 aug 05, 19:57
Opprinnelig postet av dracula
Hei, Jeg glemte jo Bertelsen som det hederlige vinter unntaket.

Bertie er jammen den beste vi har....jobber knallhardt hele tia...
suvveren gosse..

---------------------------

Heia FFK

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 22 aug 05, 20:03
Joda enig i at vi kapret noen gode utenlandske i fjor (Rajo og Bora), og i år fikk vi Kvisvik (han er jo fra sarp). Helt klart muligheter for gode spillere på sommeren også, men personlig tror jeg allikevel at det er større marked på vinteren.
Når det gjelder utenlandske spillere håper jeg egentlig at det ikke kommer så mange fler. Vil heller ha inn gode norske spillere (i den grad det er mulig).

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 22 aug 05, 20:20
Opprinnelig postet av Hubro7
Joda enig i at vi kapret noen gode utenlandske i fjor (Rajo og Bora), og i år fikk vi Kvisvik (han er jo fra sarp). Helt klart muligheter for gode spillere på sommeren også, men personlig tror jeg allikevel at det er større marked på vinteren.
Når det gjelder utenlandske spillere håper jeg egentlig at det ikke kommer så mange fler. Vil heller ha inn gode norske spillere (i den grad det er mulig).

veldig enig her. skal det hentes utlendinger bør minstekravet være at de er høyaktuelle for 11ern. vi trenger ikke mer stallfyll ala kosso,stjerna og toth. henter vi utlendinger bør de være i nivå med west og piiroja. dette er selvsagt vanskelig, men foretrekker norskt "stallfyll".  en bommert i ny og ne kan skje og vil skje i fremtiden. men en 3 1/2års kontrakt til en 30år gammel ungarer som kun er 3valg stiller jeg meg KRITSIK til. hva tenkte klubben? synes det hadde passet mer med lån og opsjon, eventuelt 1eller 2års kontrakt...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914