17. dager til overgangsvinduet stenger
Hva tror dere, blir det hentet inn flere før den fristen.
Jeg tipper på at det kommer in to nye spillere innen fristen.
Høyre back og en midtbanespiller.
Med en midtbanespiller av kvalitet da ender vi på 6-8 plass
Drillo har vel sagt at det neste han ønsker seg nå er en høyreback,så tror vi kan se langt etter en midtbanespiller i og med at bjørkøy nettopp har kommet
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
Heia FFK
Opprinnelig postet av aavdst
En spiller som kan spille både høyreback og midtbane sa han tidligere. Og det er vel Bjørkhøy det.
Tror nok ikke det er det som er blitt sagt. De har sagt de ønsker seg en høyreback som også kan spille midtstopper. Og nettopp en slik spiller er det ledelsen nå jobber med å få på plass før vinduet stenger.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Opprinnelig postet av Patrioten
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050816/FFK/331574195
Det står kan komme noen. Det er ikke sikkert det kommer noen for det.
savner "svensk magi" allerede
I de 3 kampene FFK spillte med Thomas Myhre som siste skanse, synes jeg FFK viste en defensiv trygghet, som har vært mangelvare i de fleste kampene i år.
Jeg fulgte Magnus Bahne på et par treninger i forrige uke og ble veldig imponert. Etter min mening er han i klasse med Thomas Myhre og jeg både håper og tror at FFK i løpet av denne uken får til en avtale med ham, som helst gjør ham til FFK spiller omgående.
Jeg mener at en god keeper nå i høstsesongen kanskje kan være en forskjell på 5-6 poeng og det kan fort bli en forskjellen på en 4-5 plass med en god keeper til en 10-11 plass med de to keeperne vi har.
FFk jakter også på¨en ny høyreback, som også kan spille midtstopper. Jeg tror også det er sannsynlig at dette kommer på plass før overgangsvinduet stenger. Da slipper vi å bruke Bjørkøy som høyreback, for ham trenger vi på sentral midtbane.
FFK på toppen i 2006
Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!
Opprinnelig postet av aavdst
Vidar Martinsen, hvis Moss vil slippe ham. Tror han hadde gjort seg bra i den bakre fireren, primært som høyreback, men kan vikariere som midtstopper ved behov.
Og hvor mye skal vi betale for han ?? 3 mill ?? Kan fort komme opp i de summene nå, så lenge han forlenga kontrakta.
Om vi havner på 11 eller 6 plass spiller det noen stor rolle da? Bør vel ikke svi av alle penga for å kjempe om en 6 plass?
FFK har kun 2 sesong i tippeligaen og klarer de å holde plassen i år, så kan de bruke vinteren på å bygge laget ytterligere og evt få de klassespillerne de ønsker. Det er ikke mange klassespillere på markedet nå som det er i vinterpausen.
Synes personlig derfor at de skal kjøre med den stallen de har nå ut sesongen.
Personlig er jeg helt enig Hubro med at utvalget bør være større om vinteren/våren, men se hav FFk har henta inn de siste 2 åra om vinteren/våren.
Den kvaliteten de har henta har de sopa inn om sommeren.
Merkelig , men sant.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Hubro7
Med dagens stall bør vi lett ta de 6-7 poengene vi må ha for å klare oss i tippeligaen. Det er 8 kamper igjen og dermed 24 poeng å kjempe om.
Om vi havner på 11 eller 6 plass spiller det noen stor rolle da? Bør vel ikke svi av alle penga for å kjempe om en 6 plass?
FFK har kun 2 sesong i tippeligaen og klarer de å holde plassen i år, så kan de bruke vinteren på å bygge laget ytterligere og evt få de klassespillerne de ønsker. Det er ikke mange klassespillere på markedet nå som det er i vinterpausen.
Synes personlig derfor at de skal kjøre med den stallen de har nå ut sesongen.
Det er penger å hente på tabellplassering også. Så det hadde vært greit å få både i pose og sekk.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914