Husk meg
Brukernavn
Passord

17. dager til overgangsvinduet stenger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 aug 05, 16:11

Hva tror dere, blir det hentet inn flere før den fristen.

Jeg tipper på at det kommer in to nye spillere innen fristen.

Høyre back og en midtbanespiller.

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04

Lagt til: 14 aug 05, 16:18
Hadde vært fint med et par kvalitetsspillere til..! Men hvem..?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 05, 20:27
Arve bør åpne pungen ganske raskt, en midtbanespiller kan være eller ikke være i Tippeligaen. Tap mot Brann og Vålerenga i neste kampene, da kan vi fort være der vi var i fjor.
 Med en midtbanespiller av kvalitet da ender vi på 6-8 plass

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 14 aug 05, 21:17
tror ikke det kommer no midtbanespiller til ffk nå,selv om det hadde vært ønskelig

Drillo har vel sagt at det neste han ønsker seg nå er en høyreback,så tror vi kan se langt etter en midtbanespiller i og med at bjørkøy nettopp har kommet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 14 aug 05, 22:25
En spiller som kan spille både høyreback og midtbane sa han tidligere. Og det er vel Bjørkhøy det. Og hvis han fortsetter å bruke Bjørkhøy som back, åpner vel det for en ny midtbanespiller? En ballvinner og fordeler. Trodde Ramberg skulle fylle denne rollen, men så langt har han ikke overbevist. Glimtet vel til litt et par kamper tidligere, men har ikke vært fremtredende de siste kampene han har spilt.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 14 aug 05, 23:03
Ramberg blir lett skada så han tror ikke jeg holder lenge...dessverre

Heia FFK

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 16 aug 05, 09:34
Opprinnelig postet av aavdst
En spiller som kan spille både høyreback og midtbane sa han tidligere. Og det er vel Bjørkhøy det.

Tror nok ikke det er det som er blitt sagt. De har sagt de ønsker seg en høyreback som også kan spille midtstopper. Og nettopp en slik spiller er det ledelsen nå jobber med å få på plass før vinduet stenger.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 aug 05, 10:01

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 aug 05, 12:17
Opprinnelig postet av Patrioten
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050816/FFK/331574195

Det står kan komme noen. Det er ikke sikkert det kommer noen for det.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 21 aug 05, 14:46
Hvis vi skal ha på plass flere forsterkninger begynner det å haste, noen som vet hvordan det går med høyre backen det har vært snakk om

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 aug 05, 15:21
behovet for en høyreback er absolutt tilstede, men en klassespiss er nå mitt høyeste ønske. blixt og czwartek er ok, ALH har dårlige holdninger, men står bra i målet. men med skadeutsatte west som eneste fungerende spiss for øyeblikket ser jeg behovet der framme. FFK har IKKE klart å erstatte ringberg. wiig er en middelmådighet som aldri vil bli en hit i norsk tippeliga. hoås har potensialet, hvis han selv ønsker å utnytte det og jobbe knallhardt framover. men er for tiden langt fra god nok til å representere  FFK på TL nivå. toth er rangert bak hoås, punktum. grøsser over tanken av west ute med skade...da blir det fryktelig statisk der fremme...noen hevder mackie kunne tatt plassen hans, men tviler på at han får så mye spilletid framover...dessverre. nei vi trenger en klassespiss. spørsmålet er selvfølgelig om det finnes på dagens marked, og hvor mye penger har klubben på bok?

savner "svensk magi" allerede

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 aug 05, 15:47
Det jeg mener vi trenger nå før vinduet stenger er en klassemålmann. 
I de 3 kampene FFK spillte med Thomas Myhre som siste skanse, synes jeg FFK viste en defensiv trygghet, som har vært mangelvare i de fleste kampene i år.
Jeg fulgte Magnus Bahne på et par treninger i forrige uke og ble veldig imponert. Etter min mening er han i klasse med Thomas Myhre og jeg både håper og tror at FFK i løpet av denne uken får til en avtale med ham, som helst gjør ham til FFK spiller omgående.
Jeg mener at en god keeper nå i høstsesongen kanskje kan være en forskjell på 5-6 poeng og det kan fort bli en forskjellen på en 4-5 plass med en god keeper til en 10-11 plass med de to keeperne vi har.

FFk jakter også på¨en ny høyreback, som også kan spille midtstopper. Jeg tror også det er sannsynlig at dette kommer på plass før overgangsvinduet stenger. Da slipper vi å bruke Bjørkøy som høyreback, for ham trenger vi på sentral midtbane.

FFK på toppen i 2006

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 21 aug 05, 16:48
Ønsker meg en buse av en spiss og en kreativ midtbanespiller som kan avlaste Ræimån med ballfordeling. Brenne er skummel når han plutselig vender mor eget mål, Hansi er litt kylling. Sammen med Bjørkøy som kriger etter ballen så fort han får øye på den. Videre kunne Bahne fortsattt...

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 21 aug 05, 17:23
Vidar Martinsen, hvis Moss vil slippe ham. Tror han hadde gjort seg bra i den bakre fireren, primært som høyreback, men kan vikariere som midtstopper ved behov.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 21 aug 05, 20:32
Opprinnelig postet av aavdst
Vidar Martinsen, hvis Moss vil slippe ham. Tror han hadde gjort seg bra i den bakre fireren, primært som høyreback, men kan vikariere som midtstopper ved behov.

Og hvor mye skal vi betale for han ?? 3 mill ?? Kan fort komme opp i de summene nå, så lenge han forlenga kontrakta.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 21 aug 05, 20:40
Med dagens stall bør vi lett ta de 6-7 poengene vi må ha for å klare oss i tippeligaen. Det er 8 kamper igjen og dermed 24 poeng å kjempe om.
Om vi havner på 11 eller 6 plass spiller det noen stor rolle da? Bør vel ikke svi av alle penga for å kjempe om en 6 plass? 
FFK har kun 2 sesong i tippeligaen og klarer de å holde plassen i år, så kan de bruke vinteren på å bygge laget ytterligere og evt få de klassespillerne de ønsker. Det er ikke mange klassespillere på markedet nå som det er i vinterpausen.
Synes personlig derfor at de skal kjøre med den stallen de har nå ut sesongen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 21 aug 05, 20:43

Personlig er jeg helt enig Hubro med at utvalget bør være større om vinteren/våren, men se hav FFk har henta inn de siste 2 åra om vinteren/våren.

Den kvaliteten de har henta har de sopa inn om sommeren.
Merkelig , men sant.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 21 aug 05, 20:47
Opprinnelig postet av Hubro7
Med dagens stall bør vi lett ta de 6-7 poengene vi må ha for å klare oss i tippeligaen. Det er 8 kamper igjen og dermed 24 poeng å kjempe om.
Om vi havner på 11 eller 6 plass spiller det noen stor rolle da? Bør vel ikke svi av alle penga for å kjempe om en 6 plass? 
FFK har kun 2 sesong i tippeligaen og klarer de å holde plassen i år, så kan de bruke vinteren på å bygge laget ytterligere og evt få de klassespillerne de ønsker. Det er ikke mange klassespillere på markedet nå som det er i vinterpausen.
Synes personlig derfor at de skal kjøre med den stallen de har nå ut sesongen.

Det er penger å hente på tabellplassering også. Så det hadde vært greit å få både i pose og sekk.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 aug 05, 20:52
Det er vel tross alt enklere å hente utenlandske spillere på sommeren, da er det sesongslutt og pause i de internasjonale ligaen. Er jo bare i Norge og Sverige hvor markedet er på det beste på vinteren.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 21 aug 05, 21:16
Hei, Jeg glemte jo Bertelsen som det hederlige vinter unntaket.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914