Husk meg
Brukernavn
Passord

Makan til jamring!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 14 aug 05, 14:37
Jeg har ikke hørt makan til jamring og sutring som fra enkelte inne på forumet her. Skjerpning!
Hvilke lag finnes som ikke opplever litt stillstand eller stang ut i perioder? Vi har fremdeles 7 plass i TL, det er kun en og en halv uke siden vi knuste RBK, og vi har et helt klart potensiale til å få ut litt mer enn det vi har vist hittil.
Vi har fått flere gode forsterkninger, og kanskje kommer det fler før vinduet stenger. (Vi har nok litt å gå på nå som vi slipper å betale lønn til Myhre).
Kanskje en ide å begynne å diskutere kontruktivt istedetfor å rakke ned på norges 7 beste lag og på norges kanskje beste trenerteam?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 14 aug 05, 21:34
Endret: 14 aug 05, 21:34
Opprinnelig postet av JA
Jeg har ikke hørt makan til jamring og sutring som fra enkelte inne på forumet her. Skjerpning!
Hvilke lag finnes som ikke opplever litt stillstand eller stang ut i perioder? Vi har fremdeles 7 plass i TL, det er kun en og en halv uke siden vi knuste RBK, og vi har et helt klart potensiale til å få ut litt mer enn det vi har vist hittil.
Vi har fått flere gode forsterkninger, og kanskje kommer det fler før vinduet stenger. (Vi har nok litt å gå på nå som vi slipper å betale lønn til Myhre).
Kanskje en ide å begynne å diskutere kontruktivt istedetfor å rakke ned på norges 7 beste lag og på norges kanskje beste trenerteam?

Kankje det er nettopp det at vi VET hva vi er gode for, men som oftest er så laaangt ifra å ta ut under kamp..?? Da må det være lov til å klage litt.....?
Å det med landets beste trenerteam, det er det ikke mye som tilsier nå om dagen!
Bare se på hvordan de oppfører seg under kamp! Det er skremmendes hvor stillesittende og "likegyldige" de er under kamp! Mot kamma igår var det årsverste! Se bare på Ståle, han står å nærmest jager spillerne fremover på banen, mens det så ut som om vårt fantastiske trenerteam var mer opptatt av sola enn av kampen! Jeg registrerte at Eggen reiste seg en gang i løpet av kampen for å si noe til spillerne... Det holder ikke spør du meg! 
Dette er i hvertfall ikke med på å motivere spillerne!

Så til Drillo, Eggen og Ahlsen se å løft på ræva når det butter litt imot da, er dere snille! Vil heller ha en trener som er skikkelig engasjert og viser litt følelser og finger innimellom, enn en som sitter å holder kjeft!
Men det er nå min mening da....

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 14 aug 05, 21:38
Kritikk er greit, men det er greit med litt bakkekontakt også. Folk tar helt av, til tross for at vi har sjansen til å gjøre det ganske mye bedre i år enn i fjor.

Keep - Nei, Dæven.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 14 aug 05, 22:15
Det burde ikke være nødvendig at  kjeft og roping fra sidelinjen midt under en kamp skal være det som får proffesjonelle fotballspillere til plutselig å våkne og jobbe hardere og bedre? Dette burde de klare å forstå selv. Derimot hvis det gjelder bytter, formasjonsendringer etc som ikke går på hvorvidt spillerne skal prestere eller ikke, kan treneren si ifra. Men holdningen og intensiteten burde de klare å stå for selv.

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 14 aug 05, 22:22
Opprinnelig postet av aavdst
Det burde ikke være nødvendig at  kjeft og roping fra sidelinjen midt under en kamp skal være det som får proffesjonelle fotballspillere til plutselig å våkne og jobbe hardere og bedre? Dette burde de klare å forstå selv. Derimot hvis det gjelder bytter, formasjonsendringer etc som ikke går på hvorvidt spillerne skal prestere eller ikke, kan treneren si ifra. Men holdningen og intensiteten burde de klare å stå for selv.

Ikke helt enig med deg her, men på langt nær... MEN når spillerne ikke klarer å yte det de kan, så er det sjefens jobb å prøve å få dem til å yte maks... For en gangs skyld, mener jeg ikke bare Drillo, men de andre også!
For å ta et litt dårlig eksempel da: Om du på en kontorjobb sitter å surfer på nettet istedet for å gjøre jobben din, da vil det vel være på sin plass for sjefen å påpeke dette slik at du gjør jobben slik den skal gjøres..? Kanskje et litt dårlig eksempel, men prøver bare å si at dersom man ikke gjør jobben sin, bør kanskje sjefen være den som prøver å få dem til å gjøre det...

MEN jeg er helt enig i at dette skal profesjonelle spillere klare selv, men det viser seg jo gang på gang at dette ikke skjer.....

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 aug 05, 02:35
Opprinnelig postet av aavdst

Når man ser på en trener som Tom Nordlie, er jeg overbevist om at spillerne blir drevet frem og tar ut det lille ekstra pga hans engasjement på sidelinja. Mener forresten å huske at det var noen som tok opp temaet med eventuell aldersgrense på Kristiansand stadion dersom Nordlie ikke tonet ned språkbruken (uten at jeg vet om det var seriøst eller ikke) 

Eggen som hovedtrener - og ny mann i direktørstolen!!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 15 aug 05, 18:39

Noen ganger tror jeg det kan være på sin plass med litt kjefting!!!

Spillernes kolaps de siste 60 min av kampen skyldes etter hva mange har sagt en dårlig treningskultur. Jeg tror vi må huske at FFK hadde en uvanlig skade situasjon i vinter og på våren.

Kan dette oppholdet bli en oppstrammer på kondisen.

Stå på guttær! 

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 aug 05, 01:35
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av JA

Kankje det er nettopp det at vi VET hva vi er gode for, men som oftest er så laaangt ifra å ta ut under kamp..?? Da må det være lov til å klage litt.....?
Å det med landets beste trenerteam, det er det ikke mye som tilsier nå om dagen!
Bare se på hvordan de oppfører seg under kamp! Det er skremmendes hvor stillesittende og "likegyldige" de er under kamp! Mot kamma igår var det årsverste! Se bare på Ståle, han står å nærmest jager spillerne fremover på banen, mens det så ut som om vårt fantastiske trenerteam var mer opptatt av sola enn av kampen! Jeg registrerte at Eggen reiste seg en gang i løpet av kampen for å si noe til spillerne... Det holder ikke spør du meg! 
Dette er i hvertfall ikke med på å motivere spillerne!

Så til Drillo, Eggen og Ahlsen se å løft på ræva når det butter litt imot da, er dere snille! Vil heller ha en trener som er skikkelig engasjert og viser litt følelser og finger innimellom, enn en som sitter å holder kjeft!
Men det er nå min mening da....

Kanskje vi skal hente inn Trulsen som som medkjefter ??

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 16 aug 05, 12:24
Hehehe Det var ikke en dum tanke nei! Guttane hadde garantert funnet ett ekstra gir da ja!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 16 aug 05, 12:39
Eventuelt så kan du spørre noen av gutta på SFK, så vil du fort finne ut hvor dritt lei enkelte er Trulsen og han s manglende sosiale antenner....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 aug 05, 13:03
Opprinnelig postet av A.Scheie
Eventuelt så kan du spørre noen av gutta på SFK, så vil du fort finne ut hvor dritt lei enkelte er Trulsen og han s manglende sosiale antenner....

I Rakkestad så fikk de bakoversveis når de fikk høre åssen han bar seg. Fikk ikke kontrakt videre der i gården nei. Men det som er rart er at Rakkestad aldri har vært høyere enn under Trulsens ledelse. Når han forsvant så ramla døm ned til 3. året etter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914