Hvem skal vi bruke som spiss(er)?
Jeg vil helst se West og Mihaly sammen. Selv om Mihaly er liten, så er han en utrolig (!) hodesterk spiller. Og West vet nok alle hva er god for...
Hvem vil du ha?
Opprinnelig postet av 134912
. Og West vet nok alle hva er god for...
Er ikke så sikker på det. Synes ikke han innfrir det man kan forvente av en spiller som også opptar en plass i "utenfor EU kvoten". F-B skriver i dag at man må skrive nye kontrakt, samtidig som det gir ham 4 på børsen.
Jeg vil gjerne se at Toth og Hoås blir prøvd fra start.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er ikke så sikker på det. Synes ikke han innfrir det man kan forvente av en spiller som også opptar en plass i "utenfor EU kvoten". F-B skriver i dag at man må skrive nye kontrakt, samtidig som det gir ham 4 på børsen.
Du må være blind!!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Du må være blind!!!!
Hehe, skulle akkurat skrive det samme..... Å en annen ting, å huff a meg! Åsså Brian som opptar en plass i "utenfor EU kvota...... Det er jo en liten krise, for der har vi jo så mange andre å bruke....
Bare det å ville bruke Hoås i stedet for Brian, ja..... Vet ikke om du har sett noen kamper i år jeg...? Jo lenger vekk fra banen Hoås er, jo bedre vil det gå med FFK!
tengt meg Mcdonald og folkens, ikke skyt hue av meg nå..men jeg tror faktisk Wiig...
Jeg blei mektig imponert jeg av disse to i treningskampen mot VIF...
Heia FFK
Keep - Nei, Dæven.
Sukk.... Skal vi bare bruke vårt desidert beste angrepsvåpen i en halvtime da?!?! Ser ikke akkurat logikken i å sette inn ham da.??
Da kan vi lissom ligge under med noen mål i tillegg? Nei, seff skal de beste spillerne starte kampen!
Toth har ikke klart å spille seg til en plass på laget, og nå har han vært her i 6-7 uker. Til å være en "betydelig signering" er det skuffende, og lukter bitte litte grann feilkjøp.Håper jeg tar feil, og at fyren bare trenger uvanlig lang tid på å finne formen.
Skulle gjerne sett McD i mer enn 5 min. Men det må være når West har løpt seg tom, eventuelt ikke har dagen.
Uansett syns jeg trener teamet er utrolig dårlige til å foreta bytter. Byttene bør skje på et tidsrom hvor innbytterne faktisk får en mulighet til å påvirke kampen, med andre ord bør de få minst 20 min.
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914