Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal vi bruke som spiss(er)?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 14 aug 05, 10:02
Hvem er det vi skal bruke som spisser nå? Mihaly, West, Hoås, eller McDonald?

Jeg vil helst se West og Mihaly sammen. Selv om Mihaly er liten, så er han en utrolig (!) hodesterk spiller. Og West vet nok alle hva er god for...

Hvem vil du ha?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 14 aug 05, 10:16
Opprinnelig postet av 134912
. Og West vet nok alle hva er god for...

Er ikke så sikker på det.  Synes ikke han innfrir det man kan forvente av en spiller som også opptar en plass i "utenfor EU kvoten". F-B skriver i dag at man må skrive nye kontrakt, samtidig som det gir ham 4 på børsen.

Jeg vil gjerne se at Toth og Hoås blir prøvd fra start.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 14 aug 05, 14:29
Det er vel egentlig et paradoks at FFKs beste spiss utenom B.W etter min mening heter Simen Brenne.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 aug 05, 20:45
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er ikke så sikker på det.  Synes ikke han innfrir det man kan forvente av en spiller som også opptar en plass i "utenfor EU kvoten". F-B skriver i dag at man må skrive nye kontrakt, samtidig som det gir ham 4 på børsen.

Du må være blind!!!!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 14 aug 05, 21:19
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Du må være blind!!!!

Hehe, skulle akkurat skrive det samme..... Å en annen ting, å huff a meg! Åsså Brian som opptar en plass i "utenfor EU kvota...... Det er jo en liten krise, for der har vi jo så mange andre å bruke....

Bare det å ville bruke Hoås i stedet for Brian, ja..... Vet ikke om du har sett noen kamper i år jeg...? Jo lenger vekk fra banen Hoås er, jo bedre vil det gå med FFK!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 14 aug 05, 21:50
Om ikke Brian og Toth innfrir i første omg. så kunne jeg
tengt meg Mcdonald og folkens, ikke skyt hue av meg nå..men jeg tror faktisk Wiig...
Jeg blei mektig imponert jeg av disse to i treningskampen mot VIF...

Heia FFK

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 14 aug 05, 21:50
Jeg er enig med kanogvetalt. Toth virker som en mer plasseringssterk spiller enn BW, og BW er mye bedre hvis han blir byttet inn rundt 60 minutt

Keep - Nei, Dæven.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 14 aug 05, 21:58

Sukk.... Skal vi bare bruke vårt desidert beste angrepsvåpen i en halvtime da?!?! Ser ikke akkurat logikken i å sette inn ham da.??

Da kan vi lissom ligge under med noen mål i tillegg? Nei, seff skal de beste spillerne starte kampen!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 15 aug 05, 08:18
Vi må jo bruke West!! Døm som ikke ser det kan ikke ha vært på mange kamper i år. Vi skaper jo ingenting uten West! Vi burde ikke diskutere hvem som skal væra spisser, men hvem som skal spille sammen med West på topp. Og det mener jeg at er Wiig, han har imponert meg litt i de kampene han har fått være spiss. Han har værtfall mere innsats enn Hoås. Hadde også vært gøy å få se Toth sammen med West i en kamp men det er vel usannsynlig..

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 15 aug 05, 10:35
Jeg like det ikke, men spissparet vårt er West og Hoås. Dette er de to beste, og derfor spiller de. Grunnen til at jeg ikke liker det, er selvfølgelig at dette er et alt for svakt spisspar til at vi kan hevde oss i tippeligaen.
Toth har ikke klart å spille seg til en plass på laget, og nå har han vært her i 6-7 uker. Til å være en "betydelig signering" er det skuffende, og lukter bitte litte grann feilkjøp.Håper jeg tar feil, og at fyren bare trenger uvanlig lang tid på å finne formen.

Skulle gjerne sett McD i mer enn 5 min. Men det må være når West har løpt seg tom, eventuelt ikke har dagen.

Uansett syns jeg trener teamet er utrolig dårlige til å foreta bytter. Byttene bør skje på et tidsrom hvor innbytterne faktisk får en mulighet til å påvirke kampen, med andre ord bør de få minst 20 min.

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914