glad vi ikke fikk todi jønsson..
han er kanskje god, men makan for en drittsekk! nei, jeg er oppriktig glad for at han ikke signa...
jeg vil heller han en som er drittsekk men som scorer mål,en en som er snill som et lam og ikke gjør det
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
Opprinnelig postet av Husgutt
han er kanskje god, men makan for en drittsekk! nei, jeg er oppriktig glad for at han ikke signa...
Hadde tatt han i mot med åpne armer jeg.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ja, det var nok nettopp denne spilleren vi skulle hatt.
Selv om ikke vi har sett all verden til Tóth enda, så er det lille han har vist ikke veldig imponerende. Jeg har sett ham på noen treninger også og synes heller ikke han har imponert der. Så enten er han veldig langt unna sin max. kampform eller så ligner dette et bomkjøp. Men jeg håper jeg tar skammelig feil.
Men med tanke på at Arve Mokkelbost uttalte at dette var en betydelig forsterkning, så bør man vel snart forvente at han blir prøvd fra start, slik at han får muligheten til å vise seg frem. Det kan jo også kanskje være så enkelt som at det er et sjokk for ham at han ikke har gått rett inn på laget og at han derfor har mistet alt som heter selvtillit.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ja, det var nok nettopp denne spilleren vi skulle hatt.
Selv om ikke vi har sett all verden til Tóth enda, så er det lille han har vist ikke veldig imponerende. Jeg har sett ham på noen treninger også og synes heller ikke han har imponert der. Så enten er han veldig langt unna sin max. kampform eller så ligner dette et bomkjøp. Men jeg håper jeg tar skammelig feil.
Men med tanke på at Arve Mokkelbost uttalte at dette var en betydelig forsterkning, så bør man vel snart forvente at han blir prøvd fra start, slik at han får muligheten til å vise seg frem. Det kan jo også kanskje være så enkelt som at det er et sjokk for ham at han ikke har gått rett inn på laget og at han derfor har mistet alt som heter selvtillit.
Hvis det ikke skal mer til før han mister all selvtillit, er han heller ikke så god som det hevdes. En klassespiller kjenner sine kvaliteter, og HAR selvtillit...uansett om han må sitte litt på benken. Så får tiden vise om han virkelig er en forsterkning eller ei.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Opprinnelig postet av A9$h
jeg vil heller han en som er drittsekk men som scorer mål,en en som er snill som et lam og ikke gjør det
Han skjønte vel hva slags mennesker (Moklebost) og trener (Drillo) han ville forholde seg til, så da fikk han kalde føtter.
Skjønner`n godt jeg.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Altså heller ham enn Hoås da
argh. det irriterer meg at karen gjør det bra i start..
Opprinnelig postet av oleberg
Han skjønte vel hva slags mennesker (Moklebost) og trener (Drillo) han ville forholde seg til, så da fikk han kalde føtter.
Skjønner`n godt jeg.
Enig, oleberg. Dessuten spiller vel også Start fotball som gir spissene mer støtte, og dermed gjør det mye enklere og være spiss.
Ellers var vel ikke utsagnet om at de lot Ringberg gå for å satse på yngre spillere det beste agnet for å tiltrekke seg en 33 åring?? Hvis man ser bort fra at den uttalelsen kun var en dårlig bortforklaring på hvorfor de ga Markus et tupp i ræva selvfølgelig...
Eggen som hovedtrener - og ny mann i direktørstolen!!
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av oleberg
Skjønner`n godt jeg.
Enig, oleberg. Dessuten spiller vel også Start fotball som gir spissene mer støtte, og dermed gjør det mye enklere og være spiss.
Ellers var vel ikke utsagnet om at de lot Ringberg gå for å satse på yngre spillere det beste agnet for å tiltrekke seg en 33 åring?? Hvis man ser bort fra at den uttalelsen kun var en dårlig bortforklaring på hvorfor de ga Markus et tupp i ræva selvfølgelig...
Det er ingen tvil om at vi konne trengt Todi, men kan ikke akkurat si at han fremstår som en sympatisk spiller...
Jeg fatter uansett ikke at Moklebost og Drillo kan få skylden for selv dette.......
Og om Todi valgte å gå til Start på grunn av en kommentar som kom en uke frem i tid (Det om at FFK ville satse på yngre krefter) så blir jeg virkelig imponert over Færøyingens synske krefter...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914