Her kan det fort bli nedtrykkstrid
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 13 aug 05, 22:07
Husk at vi skal møte Molde Hjemme, Aalesund hjemme, Bodø/Glimt borte, Tromsø borte. De vil kjempe med nebb og klør for å klare seg.
Med tap i flere av disse kampene og spessielt borte så er vi sumpa igjen
Mener vi trenger en spilleforsterkning påmidtbanen, får alle så vel hvordan midtbanen ikke fungerte når Brenne ikke var med. Vi har ikke konkurranse om midtbaneplassen lenger i stallen og det var nettopp på midtbaen kampen ble avgjort i dag. Derfor kjøp en ny midtbanespiller Fredrikstad.
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 13 aug 05, 22:34
neida.. vi har 30 poeng før det.. *evig optimist*
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 13 aug 05, 22:58
vi rykker aldri i verden ned.det har vi en altfor god stall til.med det rette treningsgrunnlaget framover og innstilling blir det mer enn nok poeng utover høsten.spørsmålet er bare om vi får så mye som 1poeng på de resterende bortekampene?
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Ble medlem: 29 jan 04
Lagt til: 13 aug 05, 23:02
Tror likevel at målet for årets sesong blir å beholde plassen. Det er såpass jevnt nå at det skiller ikke mange poengene før vi havner i bunnstriden. Og nå som lagene bak begynner finne formen; les Ham-Kam og Odd, så kan vi fort miste vår plass midt på tabellen dersom vi ikke vinner flere kamper. Også borte. Men ihvertfall hjemme.
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 14 aug 05, 08:24
Trur ikke FFK rykker ned, til det er vi altfor gode! Trur egentlig at vi bare trenger 4 eller 5 poeng til så er vi sikra for i år er serien så jevn at mange lag vil kjempe i bånn og da trenger vi ikke så mange poeng.. Og vi er ganske langt over streken idag.. Tipper FFK på 7 plass i år jeg!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 14 aug 05, 09:10
Nei, rykker ikke ned, orker ikke det kjøret der i år også.
Tar Brann i neste kamp og da er vi nesten sikret
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 14 aug 05, 09:16
Tror ikke FFK rykker ned, mener at både Tromsø, Bodo/Blimt og AAlesund bør havne bak oss.
Men FFK kan lett bli fordigått av de andre lagene, dersom ikke skjerping,
Mener fortsatt at dette er meget svak med den spillerstallen de har hatt i år.
Håper likevel fortsatt på at tipset om 6.plass går inn.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 14 aug 05, 10:25
Vi rykker ikke ned med over 30 poeng... Molde og Aalesund hjemme har vi en reel sjanse for å få 6 poeng.
Jeg håper på 6.plass, og kanskje plass i UEFA-cupen?
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 14 aug 05, 11:59
Nedrykkstrid, here we come!!!
Turbulens, dårlig treningsgrunnlag, keeperproblem, spissproblem, ledelsesproblem, etc, etc. Dette lover på ingen måte godt!
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
Lagt til: 14 aug 05, 12:07
Carlsberg som du sikkert vet er vi mye enig, men nedrykksttriden skjærer vi unna.
Ellers tror jeg at "trener-turbulensen" også ikke akkurat bidrar i motiverende retning.
Nei mye å jobbe med innad på forskjellige plan.
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 14 aug 05, 12:31
Hvilken trener turbulens? Mener du den som media forsøker å skape?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 15 aug 05, 10:10
Jeg tror heller ikke at vi rykker ned. Mitt poeng er at det er mye å jobbe med i klubben.
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 15 aug 05, 11:59
Brann har Bengt seternes, charlie miller og helge haugen ute mot fredrikstad (fotball.adressa.no).
Tror det kan gå veien i bergen neste runde.
Såvidt jeg vet, har vel ike vi noen ute?
Men jeg tror også vi skal passe oss litt for bunnstriden. Det er mildt sagt ugunstig å møte hovedsaklig bunnlag i innspurten av en sesong.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 15 aug 05, 18:08
Med det vi har visst i år på bortebane, er det ikke mye som tyder på poeng i Bergen, deretter har vi Enga hjemme. Så med maks ett poeng på de to kampene som ikke er urealistisk, ja da er vi nedi der når vi går inn i kampene mot lagene som er i sumpa. Og da er vi i en negativ trend og nerver og div vil gjøre seg gjeldende. Så hvis det fortsatt er noen som tror på Royal League etter sommerens utskiftninger. Glem det......... Er kun en ting som gjelder, og det er å holde plassen dette året......
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 14 aug 05, 12:32
Opprinnelig postet av Carlsberg
Nedrykkstrid, here we come!!!
Turbulens, dårlig treningsgrunnlag, keeperproblem, spissproblem, ledelsesproblem, etc, etc. Dette lover på ingen måte godt!
Dette er barnesykdommer så lenge vi er ferske i Tippeligaen. Vi trenger å stabilisere oss. Når vi har gjort unna dette kan vi lukte på noe bedre.
Lagt til: 14 aug 05, 19:53
6 poeng ned kvalik, etter at både bodø glimt, tromsø vant i dag.
Lagt til: 14 aug 05, 20:04
Lagt til: 14 aug 05, 20:06
Ja, nå tetner det til.
Tør nesten ikke tenke tanken at FFK spiller en ny svak bortekamp og taper i Bergen om 2uker.
Dersom noen av de bak vinner, ja da kan vi bite negler.
Ble medlem: 20 mai 04
Lagt til: 14 aug 05, 21:30
Etter min mening må det tas *litt* mer sjanser i poengkampen framover.
Hvis vi skal spille så dårlig med defensivt utgangspunkt som vi gjort denne sesongen på bortebane så kan vi like godt gå ut 110% offensivt, som jo ser ut som er vårt foretrukne spillemønster. På sett og vis føler jeg det er litt "unaturlig" å gå ut defensivt med FFK for tida, for det funker jo bare ikke.
Tut og kjør, gå på banen med hevet hode og aggressiv innstilling, gå av banen med hevet hode uansett resultat siden man tross alt har forsøkt å vinne kampen.
---Asgeir---
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 14 aug 05, 21:35
Nå er det nesten sånn at vi tar fler poeng mot presumptivt bedre lag enn vice versa, så jeg tror 6 plass er realistisk. Molde og AaFK hjemme er seks poeng, Brann sliter voldsomt om dagen så jeg har trua der også. Synes det vi ser i kampene virker mer som et resultat av overtrening enn lite trening, men det spillerne sier indikerer vel annerledes. Utrolig for meg at de ikke tar ansvar for dette selv, men det er en annen sak.
Keep - Nei, Dæven.
06/10/2024 22:02 | 2001f914