Brian West med mål og 90 minutter
2 mål på 2 kamper er ikke så gæli. Gi gutten kontrakt, så scorær`n mer.
---------------------------
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
savner "svensk magi" allerede
Og selv om West kanskje bare er god i 60 minutter, så er det mer enn nok. Han har en spillestil som kan utgjøre en stor forskjell bare han er på banen en halvtime ofte.
I tillegg er det jo en annen grunn til at West ble mer anonym i 2. omgang. Vi hadde jo store problemer med i det hele tatt å etablere spill på Ham-Kam sin banehalvdel....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av FB
Mot Rosenborg hadde han pasning til Hoås som scoret.
Hoås scora vel bare ett mål mot Rosenborg? Og den scoringa kom jo etter at Kvisvik ga ham ballen. :P
Uansett så er det flott at de endelig gjør noe. Får håpe det går mot en fireårskontrakt ;)
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
-Det har vær stilt spørsmål ved hans skadesituasjon, men etter de siste kampene har vi gitt utrykk for at vi ønsker han også for neste år, sier Eggen.
-Klubben skal i forhandlinger med hans rådgiver om kort tid så får vi se hva som skjer.
Ser ut som de ønsker han bare for ett år.
http://www.ba.no/meninger/kranglefanten/brann/article1697767.ece
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 17 aug 05, 23:57
Endret: 17 aug 05, 23:58
Opprinnelig postet av Costanza
FFK skal ha tilbudt Brian West en kontrakt i dag...
FFK har jo hatt et kontraktforslag fra Brian West sin agent liggende helt siden juni, så man har jo noe å gå ut fra. La oss håpe partene blir enig veldig snart, andre klubber legger jo også merke til at han har vært skadefri og at han nå holder 90 minutter.
Tipper det kommer en gladmelding i morgen.
FFK på toppen i 2005
meget gledelig hvis brian skriver under. da er 2 svært viktige brikker på plass i eggen og west.
savner "svensk magi" allerede
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Men å si at West viser innsatsvilje. Det er en sannhet med modifikasjoner.
Er nesten helt sikker på at dette allerede er skrevet, men jeg vil støtte den/de som allerede har påpekt at West gjør lite ut av seg. Og at noen få løp i første omgang ikke nødvendigvis gjør han til en uerstattelig spiller.
Jeg ser gjerne West i FFK neste år, men han har mye å rette på.
Først og fremst virker han dårlig trent..kanskje er det også et resultat av motivasjon. Og han starter alt for sjelden i bakrom og bak hodedueller. Ofte går han i dueller som Hoås burde gå i.
Håper å se FFK signere ny kontrakt med West, men vær så snill og se at han kan erstattes.
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Opprinnelig postet av FleXUS
orker ikke lese igjen om innleggene her heller..
Men å si at West viser innsatsvilje. Det er en sannhet med modifikasjoner.
Er nesten helt sikker på at dette allerede er skrevet, men jeg vil støtte den/de som allerede har påpekt at West gjør lite ut av seg. Og at noen få løp i første omgang ikke nødvendigvis gjør han til en uerstattelig spiller.
Jeg ser gjerne West i FFK neste år, men han har mye å rette på.
Først og fremst virker han dårlig trent..kanskje er det også et resultat av motivasjon. Og han starter alt for sjelden i bakrom og bak hodedueller. Ofte går han i dueller som Hoås burde gå i.
Håper å se FFK signere ny kontrakt med West, men vær så snill og se at han kan erstattes.
Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg ønsker selvfølgelig West med videre jeg å, men ikke for enhver pris.
Det er viktig å huske, som noen andre påpekte her inne, at West har en spillestil som krever mye krefter. Han er en sprinter, men skal samtidig være en langdistanse-løper.
Jeg har tro på at han kommer mer og mer utover høsten!
Fasen
FFK for alltid!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914