FFK - Ham-Kam
1-0 ved Brian West!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Høres ut som om vi har grei kontroll foreløpig. Virker jo lovende, dette.
Begynner å bli på tide med ny kontrakt nå.....
Begynner også å bli på tide å slutte med hasardiøse pasninger nå.......
Håper inderlig vi vinner denne kampen, 12-timersvakta som begynner om en drøy time hadde vært så utrolig mye bedre å takle hvis FFK vinner i dag
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
FAEN!!!
Hoås ?
Er så skuffa så jeg tror jeg må denge noen................
Henter fram den gamle boksesekken....
på tide med en børs gett.(kanskje en ide å la skuffelsen synke inn så jeg ikke gir samtlige 2er)
ALH 5 gjør jobben,har vel egentlig ikke sjans på scoringen,konge i feltet bokser veldig bra,noen sen igangsetting.
blixt 6 faktisk den beste kampen jeg har sett av blixt.hvis man ser bort ifra en grov bommert i 1omg spilte blixt meget bra,kloke og lekre pasninger på siden og jobbet og slet.samt posisjonerte han seg glimrende idag,noe jeg har kritisert ham for før.
bora 6 rydder opp i stor stil.
piiroja 6 enorm innsats,fantastisk på hodet,selger seg fremdeles noen ganger grunnet litt for mye engasjement inn i dueller.
bertil 6 solid match nok engang!fantastisk pace på den gutten!eneste minus er litt slurv i pasningsspillet.
enerly 7 vår bestemann,imponerer på flanken,skaffer seg rom,slår lekne finter,dagfinn tør,jobber hardt og legger ned flere lange løp,noen innlegg kunne vært mer presise.
ramberg 2 jeg blir rett og slett forbanna når en spiller får lov til å dasse rundt utpå der i 86min og kun fungere som rundingsbøye.ramberg bør begynne å blø for drakta ellers kan han finne seg en ny jobb til året.minstekravet til en spiller i TL er innsats og vilje.
bjørkøy 4 prøver og prøver,jobber og sliter.innsatsen er som alltid på topp,virkelig glad vi hentet jonna.dessverre vil det seg ikke helt for ham idag.starter glimrende i 1omg men faller litt ut etterhvert.men idag spilte vi 4-3-2.sentrale midtbanen bestod av jonna...
kvisvik 4 kommer ikke helt inn i kampen idag,men jobber som en helt på flanken,synd det ikke smitter over på de andre.har noen forløsende pasninger,samt nydelig assist på west sin scoring.
hoås 3 hva skal man si.bommet på åpent mål,gjør mange rare valg med ballen,har noen lekre dribleserier,løper lite.
west 5 fryktinngytende god i første halvdel av 1omg,forsvinner ettersom kondisen er alt annet enn bra,men det kan rettes på,eller det BØR rettes på.nydelig skudd nede i hjørnet på scoringen.nå må styret gi ham ny kontrakt.
samtidig klages det mye på midtbanen vår.men problemet er laget som enhet.problemene starter idet spissene våre ikke klarer å presse midtstopperne i det heletatt,første mann ut i press blir som regel kvisvik.west orker rett og slett ikke,mens hoås slentrer seg diagonalt i slow motion....sentrallinja holder ikke mål sålenge brenne er ute,frykter at vi må unnvære ham flere kamper utover høstsesongen...
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914