Har forumet byttet navn til "Conspiresy.com" ??
Er det mulig at det finnes så mange som vet så lite, og mener så mye. Eks.
- Drillo er egentlig leid inn av Ham-kam for å selge Ringberg til dem. Og han er TL beste spiss, men drillo har kontakter i Svenske landslaget som gjør at han ikke får spille der, selv om han er sinnsykt god.
- Drillo er egentlig en diktator som ikke tåler kritikk fra spillerne, så han selger de spillerne som er "best"
- Steinar Sørlie ble benka selv om han er verdens beste keeper gjennom tidene og har verdens best treningsmoral
Derfor han ikke er på laget, fordi Drillo bestemmer der enda.
- På tross av at Risholt var FFK s mest karismatiske og treningsvillige gutt så fikk han gå gratis, dette selv om han var TL beste midtbanespiller, som også ble vraket på landslaget pga at han var kritisk mot drillo.
- Mest sannsynlig er Kvisvik tatt av landslaget fordi han har krangla med drillo på treninga forrige uke.
- Drillo er egentlig broren til Saddam.
- Til tross for at Hoas er fast på U21 landslaget, er han en elendig spiller som Drillo holder på banen for å irritere publikum......
Men for å være litt seriøs.. JA, det er en treners ansvar å få ett lag til å prestere, men.... det er jo lov for spillerne å ta litt ansvar og...
Det er lov for oss supportere å være litt seriøse og ikke bare klage på treneren....og finne på konspirasjonsteorier...
Tror forresten det skrives conspiracy
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av bjorn
Morsomt var det å lese dette var det, det skal du ha :)
Det er greit nok det. Men å bruke tida si på å koke sammen dette da ??
Veldig bra innlegg, ecupeventyrsnart!
Opprinnelig postet av bjorn
Morsomt var det å lese dette var det, det skal du ha :)
hmmm, men grunnen til at jeg har stavefeil er at Drillo har logga seg inn med mitt passord.....
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
men her på den rette sida av ælva er det mange flere FFK tilhengere enn Drillo fans
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Kanskje jeg (med vilje) misforsto hintet ditt:
"Så mange flere kan det ikke være, deg og ett par til"
Betyr det at jeg og noen til er FFK fans, og resten verken liker drillo eller FFK, eller betyr det at det er like mange Drillo og FFK fans omtrent, men noen flere FFK fan.
Uansett så er vi jo enige, det er også i følge deg flere FFK fans enn Drillo fans. på Østsida.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914