Husk meg
Brukernavn
Passord

Slutten av måneden avklaering om trenerspøsmålet

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 05, 23:32
Jeg tipper 100 kroner på at Eggen tar over som  trener

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 aug 05, 23:34

Skal med glede gi deg både 100 og 200 kroner om dette skjer! Men ikke noe veddemål da.... Hehe..

Kan heller legge pengene i en pott for å gi Brian ny kontrakt!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 11 aug 05, 23:47
Jeg vedder 100 kroner på at Trenerspørsmålet IKKE er avklart innen slutten av måneden.. Styret i FFK er så trege så innen jul er vel mer realistisk... og da bør Eggen ta over...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 05, 00:19

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 aug 05, 00:21
Registrerer at enkelte FFK-spillere har begynt å uttale seg anonymt til avisen... Vet ikke om jeg liker det.

For øvrig tror jeg en trenerløsning med Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener og Drillo i en mer tilbaketrukket "konsulent"-rolle kan være en meget gunstig løsning for neste sesong...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 05, 00:34

Opprinnelig postet av Costanza
Registrerer at enkelte FFK-spillere har begynt å uttale seg anonymt til avisen... Vet ikke om jeg liker det.

For øvrig tror jeg en trenerløsning med Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener og Drillo i en mer tilbaketrukket "konsulent"-rolle kan være en meget gunstig løsning for neste sesong...

Jeg har sagt det tidligere i sommer også. FFK lar ikke Eggen forsvinne fra klubben og da tror jeg det er veldig nærliggende at det kommer til å bli noe ala det Costanza her skisserer.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 aug 05, 00:38

Opprinnelig postet av Costanza
Registrerer at enkelte FFK-spillere har begynt å uttale seg anonymt til avisen... Vet ikke om jeg liker det.

For øvrig tror jeg en trenerløsning med Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener og Drillo i en mer tilbaketrukket "konsulent"-rolle kan være en meget gunstig løsning for neste sesong...

Håper Eggen er tilbake i førersetet neste sesong. Han har jo kontrakt som hovedtrener i FFK neste sesong, og forhåpentligvis vil han få forlenget den. Tror det vil være den beste løsningen, med Eggen som hovedtrener og eventuelt Drillo i en slags medtrener/konsulentrolle.

Men det fungerte jo ikke så bra med Nils Arne Eggen som konsulent i RBK da... Får håpe det går bedre med Drillo i en eventuell tilsvarende rolle.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 aug 05, 11:11
Opprinnelig postet av Costanza
Registrerer at enkelte FFK-spillere har begynt å uttale seg anonymt til avisen... Vet ikke om jeg liker det.



De tør vel ikke uttale seg med fullt navn lenger, man blir enten gitt bort, solgt, eller plassert på tribunen da
Uansett, ingen sunn kultur det nei!

---------------------------

Oljetank selges billig!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 aug 05, 11:39
absolutt gledelig lesning,det viktigste for FFK for videre utvikling er å få på plass en habil trener over en lengre periode.eggen jr har bevist for oss hva han,2div til TL,så for å overleve med en "mindre" bra spillerstall.3sesonger-3 sesonger med SUKSESS.samt har han i en årrekke overlevd med moss i  TL,med svært lite å rutte med(i form av spillerstall,økonomi,laber interresse og dårlige treningsforhold).moss rykket forøvrig ned sesongen etter at KTE gikk til FFK. eggen jr er fremtidens mann for FFK,selv om han ytret noen år tilbake at 5år er nok i én klubb.akkurat her er jeg veldig uenig med KTE,husker han ikke farens mange glansår i rosenborg?mulig han har kommet på bedre tanker nå,og er klar for 3,4,5 nye år i FFK.anser trenerkabalen som prioritet 1 før neste sesong,nye spillere pri2.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 12 aug 05, 11:50

Eggen som hovedtrener i 3 år til og Drillo som medhjelper hadde vært opimalt.

Drillos faglige dyktighet og aggressiviteten til Eggen. Jeg ser allerede pokalen i lankene på gutta.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 aug 05, 13:54
Endret: 12 aug 05, 14:06
Opprinnelig postet av sklitakling

Eggen som hovedtrener i 3 år til og Drillo som medhjelper hadde vært opimalt.

Drillos faglige dyktighet og aggressiviteten til Eggen. Jeg ser allerede pokalen i lankene på gutta.

Kunne ikke blitt bedre enn det! Drillo er en ressurs vi virkelig bør ta vare på! Og Eggen kan fungere godt på treningsfeltet og som hovedtrener, men tror ikke han er uerstattelig. Mistet en del av troa på ham som super-trener etter våren før vårsesongen i fjor.

ALLE med det minste grann objektivitet så at laget var altfor svakt for å klare seg i Tippeligaen. Hvordan klarte Eggen å ikke se det?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 aug 05, 14:13
Opprinnelig postet av Pelle

Opprinnelig postet av Costanza
Registrerer at enkelte FFK-spillere har begynt å uttale seg anonymt til avisen... Vet ikke om jeg liker det.

For øvrig tror jeg en trenerløsning med Knut Torbjørn Eggen som hovedtrener og Drillo i en mer tilbaketrukket "konsulent"-rolle kan være en meget gunstig løsning for neste sesong...

Håper Eggen er tilbake i førersetet neste sesong. Han har jo kontrakt som hovedtrener i FFK neste sesong, og forhåpentligvis vil han få forlenget den. Tror det vil være den beste løsningen, med Eggen som hovedtrener og eventuelt Drillo i en slags medtrener/konsulentrolle.

Men det fungerte jo ikke så bra med Nils Arne Eggen som konsulent i RBK da... Får håpe det går bedre med Drillo i en eventuell tilsvarende rolle.

 

Synes jeg ser Drillo i konsulentrollen til Eggen. Når det butter litt så kommer`n flyandes ned trappa.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 aug 05, 16:33
Drillo ble akkurat intervjuet på Radio Fredrikstad, og han gikk veldig langt i å antyde at Eggen kommer til å bli hovedtrener til året, mens han selv får en litt annen rolle. Han sa i hvert fall at det virker sikkert at både han og Eggen blir i FFK-neste sesong, og at de nærmet seg en løsning på hvordan rollefordelingen skulle bli.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 aug 05, 18:06
Tror nok det kunne være en grei løsning.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 12 aug 05, 18:42
Kan sikkert bli bra den løsningen som skiseres nå. Tror likevel IKKE noe på at dette er klart før vi er langt inne i september måned. Når var forrige gang administrasjonen i FFK klarte å få gjort ting innenfor det tidsrom de gikk ut med?

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 05, 19:38
Regner med at visse her inne som ville vedde mot meg, har pengene klare neste uke

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 aug 05, 19:41
Opprinnelig postet av Costanza
Drillo ble akkurat intervjuet på Radio Fredrikstad, og han gikk veldig langt i å antyde at Eggen kommer til å bli hovedtrener til året, mens han selv får en litt annen rolle. Han sa i hvert fall at det virker sikkert at både han og Eggen blir i FFK-neste sesong, og at de nærmet seg en løsning på hvordan rollefordelingen skulle bli.


La oss håpe Eggen blir hovedtrener med Drillo som en rådgiver.
Det hadde vært optimalt.

ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 12 aug 05, 19:43
Opprinnelig postet av Carlsberg
Kan sikkert bli bra den løsningen som skiseres nå. Tror likevel IKKE noe på at dette er klart før vi er langt inne i september måned. Når var forrige gang administrasjonen i FFK klarte å få gjort ting innenfor det tidsrom de gikk ut med?


De greide tross alt å få oss opp i tippeligaen og det innefor handlingsplanen`s tidfeste. 
Det synes jeg var godt gjort og jeg nekter å tro at alt er så elendig i FFK ,som det virker for ganske mange her inne på forumet.
 Etter å ha lest litt her inne så blir en jo nesten i dårlig humør over alle negaviteten, noen vil vel kun kalle seg for kritiske.
 Men når det stilles  spørsmål og tvil om det meste som foregår i FFK da synes jeg det blir negativt.
 Får i hvertfall håpe at vi får noe å glede oss over i morgen selv om det blir tøft.
 Hilsen Aro som ble glad da han leste at sjansen er stor for at Drillo og Eggen fortsatt er  iFFK systemet neste År.
   

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 aug 05, 20:32
ser ut som det er helt sikkert at Eggen og Drillo blir nå.. Noe som er veldig positivt.. får bare håpe at Eggen blir sjefen da..
- Det jeg kan si allerede nå, er at både Eggen og jeg fortsetter i klubben.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 05, 22:59
Endret: 12 aug 05, 23:00
Opprinnelig postet av Culemart
ser ut som det er helt sikkert at Eggen og Drillo blir nå.. Noe som er veldig positivt.. får bare håpe at Eggen blir sjefen da..
- Det jeg kan si allerede nå, er at både Eggen og jeg fortsetter i klubben.


Dette ser jo meget lovende ut. Nettopp en slik løsning, som jeg har håpet på. Men jeg håper bare at Eggen forlenger med min. 3 år.
Dette tror jeg faktisk til og med djpete kan leve med. 

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 aug 05, 00:04
 Spillerne vil ha Eggen som hovedtrener 

les her: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050813/FFK/321587362

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 05, 01:12
Eggen så det, og det ble starta en prosess å få tak i forsterkninger, spesielt i forsvaret. Noe som også hjalp 200% når man fikk kjøpt inn to veldig gode stoppere.

Eggen har jo også etterpå innrømma at troppen var for dårlig første året oppe, og at han burde ha sett det før seriestart.

Med en splitter ny gjeng for første gang i TL er det slettes ikke lett å se hvordan spillere takler det nye spillet. Ta en spiller som Czwartek... Han holdt jo helt fin TL-standard når han kom opp, men det var neiggu ikke enkelt å se at det kom til å gå sånn på forhånd.

Greit nok at vi ikke fikk mye poeng i vårsesongen i fjor, men jeg tror faktisk jeg synes at det var fornuftig å se an littegranne, siden vi hadde ny tropp i ny divisjon.

Jeg er stort sett alltid mer eller mindre uenig i treneres disposisjon av mannskapet under kamp, men Eggen syntes jeg gjorde mye riktig, så han har analytiske evner.

Det jeg er redd for i stadig utskifting av trener er at det ikke blir en kontinuitet i det, spesielt i organisasjonen, siden hver trener mener han/hun har et ansvarsområde som ikke alltid gjør at det blir den nødvendige ro i en klubb.

Drillos sterke side er anayse, Eggens er motivasjon, og jeg er ikke tvil om hva man kommer lengst med. Veldig forenkla, naturligvis.

Jeg synes også det ser ut som om Eggen er litt flinkere til å involvere seg i de virkelig viktige prosessene rundt et lag, så som spillerkjøp, kontrakter, rekruttering osv osv, men det kan være øya som ser.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 05, 01:16
Jeg synes det er helt greit at ting tar tid. Laget og trenerene skal ha ro også, for å konsentrere seg om arbeidsoppgavene.

MEN, når det er sagt: Spillere kan forsvinne fra det ene øyeblikket til det andre, så her nøttære ente å stå med lua i handa og ta seg en røk til før en begynner å diskutere neste års kontrakter. Jeg sier bare: "Brian West".

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 13 aug 05, 01:16

Ser bra ut dette… En positiv ting med dette, kan jo være at Drillo blir i mer enn det ene årer, av den grunn han vil bli mindre belastet.

---------------------------

..::FFK::..


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 05, 01:24
Ja, jeg må innrømme at det varmet mitt fotball-hjerte å lese at Eggen er i FFK-systemet til neste år, og i en prominent rolle. Jeg har stor tro på Eggen, og jeg tror også han fremdeles anser FFK som sitt prosjekt som skal fullføres ordentlig før han går løs på utlandet og de store muligheter.

Si nå at Eggen leder FFK til medaljer til neste år. Si at han tar seriegull med FFK året deretter. Skulle tro den ser bra ut på CVen hans, ja.

Jeg har sagt det før: Jeg ser ikke EN klubb i Norge som er bedre egna som "svennestykke" for Eggen, i og med at vi i FFK har en unik kombinasjon engasjement, kultur og nedslagsfelt. Glem Rosenborg! Uansett hva KTE kunne gjøre i Rosenborg, så vil det aldri ta seg ut som en skikkelig fullført løp i Fredrikstad.

Jeg *tipper* at Eggen ser sitt engasjement i FFK komme til en ende i det øyeblikk FFK tar seriegull, og at han ikke vil ha lengre kontrakt enn ut neste år fordi han holder muligheten åpen for at FFK kan bli seriemestere allerede neste sesong.

Høhøhhøhø!



JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 aug 05, 11:25
Endret: 13 aug 05, 11:29
Kjapt innpå:

Er det noen som vet hvor lang kontrakt Ahlsen har?
Håper han blir beholdt i trenerteamet.
Han var vel aktuell som assistenttrener for Brann for en stund tilbake...?

P.S.Det er skandale at linjeskift++ ikke virker når man skriver med Opera her...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 aug 05, 12:38
Både Drillo og Eggen har kontrakt ut neste ses. Får håpe at døm forlenger kontraktene nå da, ellers er vi like langt når vi starter på 2007-ses.


Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340