Er helvete løs hvis Brian ikke blir tilbudt ny kontrakt
Etter at Risholt, Ringberg ble solgt var supporterne i harnisk, hva skjer om publikus spilleren Brian også forvinner.
Hvordan vil du reagere, jeg for min del, tror jeg kommer til reagere enda mer enn salget av Risholt og Ringberg. Brian er favoritt spilleren min, uten tvil.
Da tror jeg faktisk jeg kommer til å ringe Arve og komme med noen gloser som er styggere enn man burde si til han
---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av Patrioten
Etter at Risholt, Ringberg ble solgt var supporterne i harnisk, hva skjer om publikus spilleren Brian også forvinner.
Hvordan vil du reagere, jeg for min del, tror jeg kommer til reagere enda mer enn salget av Risholt og Ringberg. Brian er favoritt spilleren min, uten tvil.
Da tror jeg faktisk jeg kommer til å ringe Arve og komme med noen gloser som er styggere enn man burde si til han
Amen
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 12 aug 05, 00:55
Endret: 12 aug 05, 00:56
Opprinnelig postet av McPhisto
Jeg kommer til å takke Brian West for innsatsen mens han var her og ønske ham lykke til videre. Deretter kommer jeg til å glede meg til å se hvor veien går videre for FFK. Jeg har full tillit til at den går mot toppen.
Meget fornuftig sagt McPhisto.
Dersom resultatet blir at klubben ikke forlenger med West, så regner jeg med at det finnes noen veldig gode grunner nettopp for det og de gode grunnene bør nok ikke hemmeligholdes.
Jeg vil stole på klubbens vurderingsevne 100 % når det gjelder denne saken, men det finnes nok mange andre som vil ønske noen veldig gode svar.
Men faktisk så føler jeg meg ganske sikker på at West vil bli i Fredrikstad også etter årets sesong. Det eneste som kan ødelegge det nå er hvis han får en ny langtidsskade.
FFK på toppen i 2005
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914