Husk meg
Brukernavn
Passord

Retrodrakter neste år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 11 aug 05, 19:03
Etter det jeg skjønner så blir det siste sesong på den gamle stadion neste sesong, etter over 80 (?) år. Hadde det vært en idé å gjøre som Arsenal, bruke drakter inspirert fra de gamle draktene? Fargene er jo for så vidt de samme som den gang, men ser på gamle FFK-bilder og syns draktene ser rett så tøffe ut 

Noen flere som vil ha retrodrakter neste år, eller bare meg? Hadde jo vært greit med et verdig farvel med den gamle stadion også, og sikkert litt moro for de gamle sliterne på tribunen også...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 11 aug 05, 19:14

http://www.toffs.com/Products/Continentals/Fredrikstad/4605.htm

Hadde vært rimelig tøft med en moderne versjon av den der! Husker Umbro-trøyene United brukte på nittitallet, med snøringa. Skitfett!

Bams-fia, Jack og sang!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 12 aug 05, 09:59
Jeg har tenkt samme tanken helt siden jeg så at Arsenal skulle spille med retrodrakter.
Tror det hadde blitt veldig flott.

Men hvordan hadde det blitt med reklamen, da? Tror ikke de gamle draktene hadde kledd en diger Brynhild-logo på brøstet. :P

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 aug 05, 14:46
Går ikke avtalen med Brynild og resten av hovedsponsorene ut ved sesongslutt? Vi kunne kjørt ordinære drakter på bortebane og heller brukt retrodraktene på hjemmebane. Med riktig annonsering så burde vel salg av disse draktene gi en del ekstrainntekter i forhold til dagens drakter? Det blir på en måte ei drakt alle MÅ ha, for den kommer aldri tilbake igjen på en måte.

Husker også Nederland spilte en landskamp i retrodrakter i en treningskamp for noen år siden, knalltøffe drakter!

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914