Husk meg
Brukernavn
Passord

Behold Brian West - ny formasjon?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 11 aug 05, 16:50
Det må da være mulig å gi Brian kontrakt??? Han tilføyer laget så utrolig mye i form av mål, målgivende og ikke minst UNDERHOLDNING! Jeg kunne tenkt meg å sett ham som høyrespiss i 4-3-3 / 4-3-2-1 / 4-3-1-2. Gjerne med Macki på venstre =D Så kan Toth og Hoås konkurrere om å være i midten. Skulle Toth på sikt overbevise noe inn i gamperæ*a så Brian mot formodning skulle bli overflødig får vi mye mer pernger for ham når han er under kontrakt enn når han går gratis. Synes selv han fortjener den lønna Myhre fikk, som sikkert ikke var liten - uansett har vi kvittet oss med langt flere spillere enn vi fikk inn, og jeg tror det skal være mulig å hoste opp den lønna ham krever. Jeg tror det kommer mange fler på stadion med West enn uten, la oss si 1000 ekstra bare for å ha et tall. 1000 * ca 200 blir ca 200 000 ekstra per hjemmekamp. Jeg håper noen tar til vettet og snart gir ham en (lang) kontrakt han kan leve med, men jeg sier igjen: "I have a baad feeling about this..." Desverre. Klubben har gjort mye rart som den har fått mer eller mindre berettiget kritikk for, men lar de West slippe mellom fingrene tar det virkelig kaka.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914