Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander mistrives forsatt i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 aug 05, 07:59

Er det noe lurt å bruke han som første keeper, når han er bitter og føler seg dårlig behandlet.

Klikk dere inn på 10 og velg sporten

http://media.ta.no/aplayer/tvostfold/pl.php?ID=103&mm=1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 aug 05, 08:17
Her bør trener temaet reagere med å plassere han på tribunen.. Endelig hadde han fått 1 plassen så går han ut på den måten.. Jeg spyr av ALH..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 11 aug 05, 09:17
"Jeg glemmer ikke det så fort", Alexander om behandlinga denne våren. Men behandling i fjor høst, da? Den har du glemt?

Bams-fia, Jack og sang!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 aug 05, 09:22

Opprinnelig postet av Rhythmatist
"Jeg glemmer ikke det så fort", Alexander om behandlinga denne våren. Men behandling i fjor høst, da? Den har du glemt?

Nå er jeg spent! Hvilken behandling sikter du til? At han fikk stå som følge av Sørlie sin skade, eller at han ellers skulle sittet på benken? Venter i spenning...

Når det er sagt, ALH fikk samme behandling av trenerapparatet i våres som SS får nå, det er ett eller annet på det kommunikative stadiet som er galt...

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 11 aug 05, 09:24

Dette var smakløst av Alexander. Likte han egentlig helt opp til jeg så det innslaget.. Ser ikke ut som at det var `slemt` klippet av TVØstfold heller så det kan egentlig ikke forsvares.. Får virkelig håpe han får en eller annen reaksjon for dette..

Jeg håper heller at den like gode Steinar Sørlie som elsker klubben skal stå i mål istedet!

Sjefskodærn

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 11 aug 05, 09:42
Endret: 11 aug 05, 09:50
Alex, da. Har hele tiden syntes at du er en grei kar, men du må tåle konkurranse. Blir du benka må du gjøre som Steinar. Det nytter ikke å bli deppa, du må kjempe om plassen.
Ganske uheldig uttalelse. :/

Forøvrig er klippet med Raymond like etter langt mer festlig.
"Nei, jeg bare ringer Åge og sier at jeg er glad i ham, og har lyst til å holde rundt ham og gi ham en god klem, så kommer jeg nok med igjen snart."
Er det rart han er godt likt, sier jeg bare. :P

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 11 aug 05, 10:23

Synes jo dette var upassende av ALH.

Plutselig så ståt FFK trolig med 2 keepere som begge ikke er helt fornøyde med tingenes tilstand.

ALH, fornærma / frustrert fordi han ikke fikk slippe til i vår.

SS, frustrert/ forvirret fordi han plutselig ble plasset på tribunen, Slapp til på 2.laget fordi Myhre reiste.

Situasjonen kan tyde på dårlig kommunikasjon.

Dersom dette er , passer vel ordtaket " man ligger som man reder"

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 11 aug 05, 10:31
Endret: 11 aug 05, 10:33

Hva i alle dager er det ALH tenker på? Beviser jo bare at ikke alle fotballspillere er like smarte.

Å si: "Jeg glemmer ikke så lett behandlinga jeg fikk i våres", er jo bare helt latterlig av en profesjonell fotballspiller. En burde jo tro at spillerene forstod at det er kamp om plassene?

Å komme med sånne latterlige spark mot den eneste tippeligaklubben som kan/vil gi han tippeliga spill på et par år er jo talentløst....

` + (select navn from bruker)

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 aug 05, 10:44
En spiller som ikke tåler å bli satt på benken vil ha et problem uansett hvilken klubb han befinner seg i. Urutinert å gi så klare signaler ut i fotballnorge.

Any given sunday

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 05, 10:51

Spillere med slik innstilling trenger vi rett og slett ikke. SUROST. Lykke til i RBK

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 11 aug 05, 10:52
Lund Hansen ber jo om å bli tatt av banen med slike uttalelser. Enten så er han lite smart, eller så er lysten på å komme hjem til trøndelag så sterk (jfr savn av kjæreste) at han setter karierren på spill på denne måten helt bevisst.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 aug 05, 10:54

Tror nok mye av dette må settes på kontoen for ung og uerfaren...

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 11 aug 05, 11:44
Hva skjer med keeperne våre? Makan til sutrehuer skal du lete lenge etter! Man kan nå spørre seg om hvor motivert ALH  er nå når han kommer med slike uttalelser. Dette er lavmål av en såkalt proff fotballspiller. Han har jo faktigst blitt vist tillit igjen og så kommer han med slikt oppgulp som dette! Skjerpings! De får slutte og uttale seg til media hvis de ikke kan komme med noe mer konstruktivt enn dette.

jorhan

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 11 aug 05, 12:17
Endret: 11 aug 05, 12:17
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 aug 05, 12:25
Lite profft og det virker som han er en sutrete unge.
Folk som ikke tåler å sitte på benken og oppfører seg slik fordi andre blir funnet bedre trenger vi ikke.

Det er ikke første gangen det kommer sånt fra den kanten.

Han får kose seg som 3 keeper i Trondheim.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 11 aug 05, 12:28
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Rhythmatist

Nå er jeg spent! Hvilken behandling sikter du til? At han fikk stå som følge av Sørlie sin skade, eller at han ellers skulle sittet på benken? Venter i spenning...

Når det er sagt, ALH fikk samme behandling av trenerapparatet i våres som SS får nå, det er ett eller annet på det kommunikative stadiet som er galt...

Jeg snakker om supporter-støtten han fikk. Jeg var på hver bidige kamp han spilte for oss, og den støtten blir det lenge til han får noe sted. Han har også fått Super-Lund-sangen sunget flere ganger i våres, en sang han forøvrig har laget selv, hehe.

Har sansen for Alexander som spiller, jeg. Men det har vel aldri vært store tvilen om at han ikke er her for å bli. Nå er jo det banket klart fast, og da kan de like godt sende ham hjem med en gang. Spillere som ikke blør for drakta i den perioden de er lønna for det kan finne seg en annen by å leke fotballspiller i.

Bams-fia, Jack og sang!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 aug 05, 12:29
Ikke noe uventet i dette. Lund Hansen var vel uttalt seg på en sånn måte gjennom hele sesongen, så ble på ingen måte overrasket over dette. Han har alle mulige forutsetninger til å bli en toppkeeper, men bør kanskje jobbe litt med holdningene. Eller kanskje han bare ikke har særlig med ambisjoner som fotballspiller.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 aug 05, 12:31

Opprinnelig postet av Carlsberg
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.

Hvis jeg får velge mellom tabbene til Steinar og storspill av en sutrete Alexander så er jeg ikke i tvil om hva jeg velger. Nemlig Alexander uten tvil.

marle

Moderator

Lagt til: 11 aug 05, 12:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvis jeg får velge mellom tabbene til Steinar og storspill av en sutrete Alexander så er jeg ikke i tvil om hva jeg velger. Nemlig Alexander uten tvil.

Syntes ikke forskjellen er såpass stor som du beskriver her. Jeg velger derfor Steinar.

Sjefskodærn

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 aug 05, 12:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er jeg helt enig i , bare han ikke begynner å slippe inn mål som straff for at han ikke har fått spiletid da...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914