Alexander mistrives forsatt i FFK
og alh bør snøre igjen smella si. makan!! hvem med sunn fornuft vil heller være 3 keeper i rbk enn 1 keeper i ffk? må jo tåle konkurranse om plassene..
nei la heller staw stå i mål da:)
Opprinnelig postet av Carlsberg
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.
Har virkelig Steinar gjort så mange tabber? Om ikke Steinar kan regnes som verdens største målmannstalent, så blør han for drakta og elsker FFK og Fredrikstad.
Lund Hansens sjokkerende uttalelser grenser til lojalitetsbrudd mot sin arbeidsgiver og viser helt tydelig at han ikke har fortjent den nye sjansen han har fått som 1. målmann etter at Myhre ga seg.
Send ham hjem til Trondheim og kjæresten omgående og sats på Steinar resten av sesongen. Men faktisk så har jeg en følelse av at Lasse Staw får sjansen, så snart tippeliga kontrakten i år er sikret. Jeg tror bestemt at klubben kommer til å handle inn en ny klassemålmann til neste år og at man da satser på Lasse Staw som 2. målmann.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Carlsberg
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.
Hvis jeg får velge mellom tabbene til Steinar og storspill av en sutrete Alexander så er jeg ikke i tvil om hva jeg velger. Nemlig Alexander uten tvil.
Syntes ikke forskjellen er såpass stor som du beskriver her. Jeg velger derfor Steinar.
Les nøyere hva jeg skriver. Jeg har ikke skrevet at Alexander driver med storspill, men hvis han gjør det så velger jeg han. Når de er marginalt like gode så velger jeg Steinar.
ALH er jo en passe god keeper.
Men jeg er skikkelig lei av spillere som sutrer til media annenhver dag.
Burde døpe om tippeligaen til furteligaen. Da burde vi fått med minst 2 kepperepå rundens lag
Gi han e flaske kald-karsk og sett han på første tog oppover.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Oljetank selges billig!
Opprinnelig postet av djpete
Håper Staw fortsetter sin gode utvikling, og tar over som selvskreven førstekeeper om 1-2 år. Frem til det bør Steinar få tillit, dersom han viser seg den verdig. Synes ikke han spillte seg ut i de siste kampene han stod, selv om han til tider kan være litt bajas i feltet.
Hadde vært fett å få en god lokal keeper ja.
Men en ting skal Steinar ha; kampene er adskillig mer spennende med han mellom stengene
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Costanza
Ikke noe uventet i dette. Lund Hansen var vel uttalt seg på en sånn måte gjennom hele sesongen, så ble på ingen måte overrasket over dette. Han har alle mulige forutsetninger til å bli en toppkeeper, men bør kanskje jobbe litt med holdningene. Eller kanskje han bare ikke har særlig med ambisjoner som fotballspiller.
Det som er skjedd er nok at han fått signaler fra Høgmo om at han er aktuell som førstekeeper og at det har gått ham en smule til hodet. Mener å ha registrert at man er litt lei av Espen Johnson i RBK-miljøet og Ivar Rønningen er vel heller spilleren man kan tvile på ambisjonene/potensialet til. Jeg forstår godt hva Alexander snakker om. Drillo måtte jo drøye helt til Thomas Myhre dukket opp før han "fant ut" at Alexander Lund Hansen måtte rangeres foran Steinar Sørlie. Det kunne jo virke som om det var et poeng i seg selv å ikke la Alexsander vokte målet. Tanken var angivelig at man ikke ville trene opp en toppkeeper for Rosenborg, men jeg tror man vil oppnå det stikk motsatte. Hadde man gitt Lund Hansen masse tillit og gode opplevelser mellom stengene så iallefall kanskje hadde det vært mulig å overtale ham til å bli, men slik det er nå har han beholdt sulten og desperasjonen etter å bli kvitt reservekeeperstempelet og det vil ikke forundre meg mye om han blir en stor helt i et RBK i framgang under Høgmo. Takk for alt og lykke til, Alexander, selv om du, i motsetning til mange andre, var en trønder det ikke var mulig å gjøre Fredrikstadmann av.
Opprinnelig postet av Vidar
Hadde man gitt Lund Hansen masse tillit og gode opplevelser mellom stengene så iallefall kanskje hadde det vært mulig å overtale ham til å bli, men slik det er nå har han beholdt sulten og desperasjonen etter å bli kvitt reservekeeperstempelet og det vil ikke forundre meg mye om han blir en stor helt i et RBK i framgang under Høgmo.
Når ALH signerte en ny kontrakt med RBK i vinter, selv om han da var det soleklare førstevalget, så signaliserte han ikke akkuratt at han kom til å bli i FFK.......??
innslaget med Lund Hansen ble vist på TV2 sporten kl 18.30 i dag. Så nå ser hele landet hvordan "keepersituasjonen" er i FFK om dagen.
Opprinnelig postet av JJunior
Joa, du har et poeng der, bortsett fra at han ikke var noe soleklart førstevalg ut fra Drillo sine uttalelser. Drillo var faktisk veldig tydelig på at spørsmålet var åpent og ALH skjønte muligens tegninga allerede da. Så han sikret seg vel/feiget ut. Men det hele med utlånsavtale vs. kontrakt kan vel sammenlignes med samboerskap vs. ekteskap. Hva er best? Et ekteskap kan iallefall være kortvarig/jævlig nok. Hvis a` Gøril hadde sagt seg villig til å lide enda et par år for Alexander sin skyld så er det vel ikke umulig at utlånsperioden hadde blir forlenget enda en gang. Han hadde det nok fantastisk i fjor høst, men når resten blir en nedtur uten at han føler han har gjort noe galt så vil han ikke mer.Opprinnelig postet av Vidar
Hadde man gitt Lund Hansen masse tillit og gode opplevelser mellom stengene så iallefall kanskje hadde det vært mulig å overtale ham til å bli, men slik det er nå har han beholdt sulten og desperasjonen etter å bli kvitt reservekeeperstempelet og det vil ikke forundre meg mye om han blir en stor helt i et RBK i framgang under Høgmo.
Når ALH signerte en ny kontrakt med RBK i vinter, selv om han da var det soleklare førstevalget, så signaliserte han ikke akkuratt at han kom til å bli i FFK.......??
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Tror også denne situasjonen er en konsekvens av FFk manglende indre kommunikasjon.
Her er det mye for de rette folkene iadministtasjonen og jobbe med.
Når det gjelder ALH sine uttalelser, er det ikke en "voksen" person verdig.
Gutten lenger sikkert tilbake til Snorroeggen som han trøste han i de tunge benkestunder.
Det er forståelig, men det burde han ha vist da han tok i mot uttleie kontrakta.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er det rart at gutten misstrives da?
Dama bor jo i Trondheim, så han har vel ikke fått seg noe på lang tid
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Er det rart at gutten misstrives da?
Dama bor jo i Trondheim, så han har vel ikke fått seg noe på lang tid
Greit nok det at han lengter etter dama si, men da må han vel heller bruke den begrunnelsen og ikke stadig syte over hvor dårlig han har blitt behandlet i FFK.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Så fort plassen er sikret og Royal League er ute av syne bør Staw stå resten av sesongen. ALH burde vært sendt hjem for lenge siden. Makan til holdningsløs furtekopp bør ikke få ta på seg FFK drakt........
Agreee!!!!!!!!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
ellær?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914