Alexander mistrives forsatt i FFK
Er det noe lurt å bruke han som første keeper, når han er bitter og føler seg dårlig behandlet.
Klikk dere inn på 10 og velg sporten
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
"Jeg glemmer ikke det så fort", Alexander om behandlinga denne våren. Men behandling i fjor høst, da? Den har du glemt?
Nå er jeg spent! Hvilken behandling sikter du til? At han fikk stå som følge av Sørlie sin skade, eller at han ellers skulle sittet på benken? Venter i spenning...
Når det er sagt, ALH fikk samme behandling av trenerapparatet i våres som SS får nå, det er ett eller annet på det kommunikative stadiet som er galt...
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
Dette var smakløst av Alexander. Likte han egentlig helt opp til jeg så det innslaget.. Ser ikke ut som at det var `slemt` klippet av TVØstfold heller så det kan egentlig ikke forsvares.. Får virkelig håpe han får en eller annen reaksjon for dette..
Jeg håper heller at den like gode Steinar Sørlie som elsker klubben skal stå i mål istedet!
Sjefskodærn
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 11 aug 05, 09:42
Endret: 11 aug 05, 09:50
Ganske uheldig uttalelse. :/
Forøvrig er klippet med Raymond like etter langt mer festlig.
"Nei, jeg bare ringer Åge og sier at jeg er glad i ham, og har lyst til å holde rundt ham og gi ham en god klem, så kommer jeg nok med igjen snart."
Er det rart han er godt likt, sier jeg bare. :P
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Synes jo dette var upassende av ALH.
Plutselig så ståt FFK trolig med 2 keepere som begge ikke er helt fornøyde med tingenes tilstand.
ALH, fornærma / frustrert fordi han ikke fikk slippe til i vår.
SS, frustrert/ forvirret fordi han plutselig ble plasset på tribunen, Slapp til på 2.laget fordi Myhre reiste.
Situasjonen kan tyde på dårlig kommunikasjon.
Dersom dette er , passer vel ordtaket " man ligger som man reder"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hva i alle dager er det ALH tenker på? Beviser jo bare at ikke alle fotballspillere er like smarte.
Å si: "Jeg glemmer ikke så lett behandlinga jeg fikk i våres", er jo bare helt latterlig av en profesjonell fotballspiller. En burde jo tro at spillerene forstod at det er kamp om plassene?
Å komme med sånne latterlige spark mot den eneste tippeligaklubben som kan/vil gi han tippeliga spill på et par år er jo talentløst....
` + (select navn from bruker)
Any given sunday
Spillere med slik innstilling trenger vi rett og slett ikke. SUROST. Lykke til i RBK
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Tror nok mye av dette må settes på kontoen for ung og uerfaren...
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
jorhan
"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler
Folk som ikke tåler å sitte på benken og oppfører seg slik fordi andre blir funnet bedre trenger vi ikke.
Det er ikke første gangen det kommer sånt fra den kanten.
Han får kose seg som 3 keeper i Trondheim.
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Rhythmatist
"Jeg glemmer ikke det så fort", Alexander om behandlinga denne våren. Men behandling i fjor høst, da? Den har du glemt?
Nå er jeg spent! Hvilken behandling sikter du til? At han fikk stå som følge av Sørlie sin skade, eller at han ellers skulle sittet på benken? Venter i spenning...
Når det er sagt, ALH fikk samme behandling av trenerapparatet i våres som SS får nå, det er ett eller annet på det kommunikative stadiet som er galt...
Jeg snakker om supporter-støtten han fikk. Jeg var på hver bidige kamp han spilte for oss, og den støtten blir det lenge til han får noe sted. Han har også fått Super-Lund-sangen sunget flere ganger i våres, en sang han forøvrig har laget selv, hehe.
Har sansen for Alexander som spiller, jeg. Men det har vel aldri vært store tvilen om at han ikke er her for å bli. Nå er jo det banket klart fast, og da kan de like godt sende ham hjem med en gang. Spillere som ikke blør for drakta i den perioden de er lønna for det kan finne seg en annen by å leke fotballspiller i.
Bams-fia, Jack og sang!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Carlsberg
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.
Hvis jeg får velge mellom tabbene til Steinar og storspill av en sutrete Alexander så er jeg ikke i tvil om hva jeg velger. Nemlig Alexander uten tvil.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er bare å ønske god tur tilbake til bartebyen. Håper vi slipper å se mer til ham på stadion. Bedre med tabbene til Steinar, som elsker FFK og Fredrikstad, enn sutringa til ALH.
Hvis jeg får velge mellom tabbene til Steinar og storspill av en sutrete Alexander så er jeg ikke i tvil om hva jeg velger. Nemlig Alexander uten tvil.
Syntes ikke forskjellen er såpass stor som du beskriver her. Jeg velger derfor Steinar.
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er jeg helt enig i , bare han ikke begynner å slippe inn mål som straff for at han ikke har fått spiletid da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914