.....men på U21 derimot
På U21 kom både Bertelsen og Hoas med i troppen.
http://www.dagbladet.no/sport/2005/08/09/439717.html
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Men morsomt det. De to har vel etter hvert blitt ganske sikre kort på U21-landslaget.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Derfor vil jeg oppfordre dere som er så utrolig kritiske til å vurdere muligheten for at det er kanskje dere som ikke ser hele bildet i dette tilfellet. Men noen av dere vil selvfølgelig si at det er alle de andre som tar feil.
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av McPhisto
Syns vel dette er et lite apropos til alle Hoås-kritikerne her inne. En som tydeligvis har en såpass sikker plass på U21 kan ikke være så ulidelig dårlig som de ofte framstiller ham. Samtidig har han jo en rimelig sikker plass på FFK. Dette vet jeg selvfølgelig at kritikerne vil forklare med at han er en Drillo-favoritt, ikke fordi han er en ganske så god fotballspiller (mannen har tross alt ikke greie på fotball). Til sist så har han jo fått en del god kritikk i riksmedia og gjør det ganske bra på spillebørs.
Derfor vil jeg oppfordre dere som er så utrolig kritiske til å vurdere muligheten for at det er kanskje dere som ikke ser hele bildet i dette tilfellet. Men noen av dere vil selvfølgelig si at det er alle de andre som tar feil.
Hoås kan meget vel bli god han, men det er noe forbanna tull at han skal spille kamp etter kamp nå, uten å prestere!! Det må da folk være enige i?? Er man i så dårlig form, så bør andre få slippe til..... Landslaget eller ikke... Fortjener ikke Toth å få starte en kamp og prøve å vise seg fram?? Eller vi kan jo kanskje heller benke Brian og bruke Hoås å Toth på topp??
Det er hvertfall ikke pga prestasjoner hittil i år at han er tatt ut! I såfall er jeg skremt på vegne av norsk fotballs framtid...
Så hva mener du er årsaken til at han blir tatt ut på FFK og U21?
FFK, Drillo elsker gutten! Hva eer ellers grunnen til at han heller bruker ham på midten i tillegg?! Alle ser jo at han ABSOLUTT ikke funker der.... landslaget aner jeg ikke... Gror vel heller dårlig i Norge om dagen.. Er faktisk på grensa til å mene at Wiig er bedre! Men ingen av de bør være på noe landslag, når man ser noen av de andre som er der....
Det er vel ikke det at han bruker han i midten som er problemet. Det er vel på kanten han har problemer?
Så det du sier er at du vet bedre enn Drillo, landslagsledelsen på U21 og de som har gitt ham relativt god børs hittil i år? Jeg er imponert :)
Det er vel ikke det at han bruker han i midten som er problemet. Det er vel på kanten han har problemer?
det er vel lov å bruke øya selv?har du sett FFKs kamper i år?hoås har ikke forsvart plassen på laget,og det at jeg sier det gjør ikke meg til en dårligere FFK-supporter,kanskje det er du som må åpne øya og se litt mer objektivt på det.
det er lov til å gi konstruktiv kritikk.halshugging av enkeltspillere er dog ingen nødvendighet.samtidig er det jo lov til å tenke selv,greit han er tatt ut på U-21.gjør det hoås automatisk til en god spiller for oss?det er ikke så svart/hvitt som du skal ha det til.greit at han presterer på u-21,men det har han definitivt ikke gjort i FFK.samt diverse børser er vel heller ingen målestokk?at du bruker det som argument stiller jeg meg uforstående til,ettersom børsene i norge(f.eks vg,tv2 nettavisen,f-b) spriker voldsomt fra hverandre.
savner "svensk magi" allerede
Du sier det selv: Det er lov med konstruktiv kritikk. Problemet når det gjelder Hoås har det vært mye kritikk som har vært lite konstruktiv eller saklig. Dette sier selvfølgelig mye mer om dem som gir kritikken enn det gjør om Hoås som spiller.
Poenget mitt var jo at det kan være lurt å tenke seg om og ikke være så bastant når så mange som faktisk jobber med toppfotball daglig uavhengig av hverandre ser ut til å like det Hoås presterer.
Hoås trenger nok litt selvtilit tor jeg...etter noen mål vil han nok blomstre som spiss...men må innrømme at det hadde vært gøy om toth hadde fått prøvd seg...
og en annen ting er at mcdonald og wiig gjorde det meget bra i treningskampen mot vif...ikke lett å vite vem som bør brukes..drillo vet nok best...
Heia FFK
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
drillo vet kanskje best,men heller ikke han sitter med fasiten.toth er 30år,kommer fra ungarn,ble gitt 3 1/2års kontrakt.stiller meg uforstående til at han ikke starter kamper.ble hauset opp av eggen jr,men får knapt noen skarve minutter hver kamp.begrunnelsen er som følger at toth mangler kamptrening.hmmm,det enkleste måtte da være å bruke han fra start,og ved det å gi ham nødvendig matching....
De er jo programforpliktet til å snakke varmt om en spiller de kjøper inn, og det er verdt å understreke at ingen i FFK hadde sett Tóth live før de kjøpte ham. Det eneste var en "skryte-DVD", samt at de hadde sett en CV og hørt hva agenter har sagt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Så det du sier er at du vet bedre enn Drillo, landslagsledelsen på U21 og de som har gitt ham relativt god børs hittil i år? Jeg er imponert :)
Gitt ham relativt god børs?? Synes stort sett jeg ser 3ere jeg.... Dessuten er børsen stort sett bare piss... Synes faktisk FB er best der... Om du ser på VG så gir de stort sett 5 til alle, så får du 4 om du er dårlig og 6 om du er mye bedre enn de fleste andre! 7 eller 8, da skal du helst ha et navn i tillegg! Denne runden kom to forsvarere med 5!!!! på rundens lag......
Men tilbake til saken, jeg vet at Hoås har spilt langt under det man kan forvente av en spille som får starte ALLE kampene! Dersom du synes han gjør en så himla bra jobb, ja da begynner jeg å lure litt.... Men man kan selfølgelig ha sine egne meninger... Men jeg forventer hvertfall at spillere jobber og ofrer seg for laget! Der kan han hvertfall prøve å bidra mer! Ferdighetene vet jeg ikke hvorfor han ikke får frem......
For det andre: Legg merke til at jeg sier relativt god. Det betyr ikke veldig god, men bedre enn mye av kritikken han har fått her skulle tilsi.
Som tidligere nevnt så er det en del av de som jobber med det daglig som er uenig med dere. Derfor kunne det være litt lurt å tenke seg om to ganger.
Jeg synes det er fabelaktig god supporterånd å kritisere at en av klubbens spiller er tatt ut på U-21 landslaget.
Jeg for min del er glad!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914