Kvisvik ikke med i landslagstroppen
Ingen fra FFK fikk plass i landslagstroppen. Men, Vår x-keeper er selvfølgelig med
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article434148.ece
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Raymond har vel ikke akkurat imponert noen siden han kom til FFK, samt at det vel er andre spillere ÅH ønsker å se, dette er jo ingen kvallik-kamp, eller er det det? nå ble jeg usikker...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Det er ingen kvalik-kamp, men en veldig viktig privatlandskamp så alle de beste som er kampklare er tatt med.
Eirik Bakke? Vell, da syns jeg at jeg ser kontruene av "klippekort" her... Bakke har da ikke overbevist på internasjonalt nivå på 3 år...
akkurat det jeg mener, Bakke tilbake i godt gammelt slag ja, men han kan da umulig være der nå, til det har han vært skadet for lenge, ergo, han blir tatt ut på gamle bravader noe jeg mener er feil... som sagt, minner meg om noen andre landslagstrenere de siste 10 årene... håper jeg tar feil da
Bakke er dessuten en ganske annerledes spillertype enn Kvisvik, og jeg forstår som sagt at Hareide er interessert i å sjekke ham ut nå som han endelig er skadefri. Kvisvik har det vanskelig fordi han konkurrerer med spillere som Gamst Pedersen og John A. Riise på venstrekanten...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914