Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik ikke med i landslagstroppen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 09 aug 05, 12:41

Ingen fra FFK fikk plass i landslagstroppen. Men, Vår x-keeper er selvfølgelig med

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article434148.ece

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 aug 05, 14:03
Det er ikke så lett å komme med da.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 09 aug 05, 14:24
Ble du overraska?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 14:33
Tja, overraska og overraska. Litt ettersom han har vært med i de fleste troppene i år??? Eller tar jeg feil her??

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 14:51

Raymond har vel ikke akkurat imponert noen siden han kom til FFK, samt at det vel er andre spillere ÅH ønsker å se, dette er jo ingen kvallik-kamp, eller er det det? nå ble jeg usikker...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 aug 05, 15:04
Det er ingen kvalik-kamp, men en veldig viktig privatlandskamp så alle de beste som er kampklare er tatt med.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:10

Opprinnelig postet av Costanza
Det er ingen kvalik-kamp, men en veldig viktig privatlandskamp så alle de beste som er kampklare er tatt med.

Eirik Bakke? Vell, da syns jeg at jeg ser kontruene av "klippekort" her... Bakke har da ikke overbevist på internasjonalt nivå på 3 år...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:12
Klippekort blir vel feil å si. Bakke har jo gått kontinuerlig skadet siden før Hareide tok over landslaget. Men nå er han altså frisk igjen, så synes det er greit at Hareide tar ham ut for å se hvilket nivå han er på. Bakke på sitt beste er god nok for troppen, mener hvert fall jeg.

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:23

akkurat det jeg mener, Bakke tilbake i godt gammelt slag ja, men han kan da umulig være der nå, til det har han vært skadet for lenge, ergo, han blir tatt ut på gamle bravader noe jeg mener er feil... som sagt, minner meg om noen andre landslagstrenere de siste 10 årene... håper jeg tar feil da

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:27
Er sikkert enklere for Hareide å vurdere hvor Bakke står pr. i dag når han er med på en landslagssamling og kanskje også får prøve seg i kampsituasjon. Synes det er helt greit, så lenge det bare gjelder én spiller i troppen.

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:41
Ser ikke helt at Bakke skulle ha noen bedre form enn Kvisvik. Bjørneby var å så Odd-FFK. Spørs nok om ikke plassen til Ray røk der.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 05, 15:53
Bjørnebye var også på RBK-FFK...

Bakke er dessuten en ganske annerledes spillertype enn Kvisvik, og jeg forstår som sagt at Hareide er interessert i å sjekke ham ut nå som han endelig er skadefri. Kvisvik har det vanskelig fordi han konkurrerer med spillere som Gamst Pedersen og John A. Riise på venstrekanten...

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04

Lagt til: 09 aug 05, 16:20
Synes det er rart at Bakke ble med så fort! Selv jeg som Leeds-fan finner dette merkelig.. Ja, ja. Bare det blir litt morsommere å se landslaget spille fotball, så blåser jeg i hvem som er med! :) hehe

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 09 aug 05, 20:05
Bakke spiller på tross alt på storlaget Leeds United AFC. Dette er ikke ironi!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 09 aug 05, 23:22
brenne hadde muligens fortjent en plass i troppen.desverre har vi flust med spillere i den sentrale midtbanerollen nå for tida.doffen,grindheim,svinet larsen,solli,andresen(når han er frisk)...så ser vanskelig ut for brenne,stabilitet er nøkkelordet her.fantastisk mot rbk,elendig mot odd...

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914