Ramberg og Kvisvik er klare mot Ham-Kam
Opprinnelig postet av Patrioten
å jeg skrev det tiligere at raymond bare fikke en lår høne og trengte ett par dager til å komme degSier Raymond til Radio F
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Flott trenger dem.
PS. Fordi om jeg fortsatt liker Ringberg , håper jeg selvsagt på FFK seier lørdag dersom noe lurer.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg er rett og slett ganske imponert; der går gutten til Ham-Kam, og i neste øyeblikk setter han igang med å score mål. Det bor noe i`n trur jeg gett.
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg er rett og slett ganske imponert; der går gutten til Ham-Kam, og i neste øyeblikk setter han igang med å score mål. Det bor noe i`n trur jeg gett.
4-5-1 formasjon er ikke en spillestil Ringberg trives i. Ham-Kam spiller 4-4-2, en spillestil som passer Ringberg utmerket.
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Veldig viktig å ha med disse til kampen på lørdag. Mulighetene for 3 poeng øker til de grader.
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av FFK-pus
4-5-1 formasjon er ikke en spillestil Ringberg trives i. Ham-Kam spiller 4-4-2, en spillestil som passer Ringberg utmerket.
Nå er formasjon og spillestil to vidt forskjellige ting da....
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Formasjon: Oppstilling/posisjonering av spillerne på banen. (Utgangsposisjoner)
Spillestil: Brukes gjerne om grad av aggressivitet, gjennomløp, løp og passningsvalg, tempo osv....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
å jeg skrev det tiligere at raymond bare fikke en lår høne og trengte ett par dager til å komme degSier Raymond til Radio F
For det uttalte jo Raymond etter kampen også, så man trenger jo ikke være atomfysiker for å skjønne det...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914