Høgmo klar for RBK til 2008, Eggen hva skjer med deg?
Noen som har en formening om hva som vil skje med Eggen? Blir det Tromsø kanskje? Eller klarer vi å sikre oss denne mannen noen år til?
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Hvis ikke frykter jeg fort at Eggen kan havne i hendene på en konkurrerende klubb. Brann, Tromsø, Ham-Kam og kanskje Viking er jo klubber som det ikke er urealistisk at snart vil trenge ny trener.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Det pågår vel diskusjoner i FFK om dagen vedrørende dette tema. At Høgmo skrev under for RBK gjorde ihvertfall han usannsynlig som FFK trener. Tom Nordlie har forlenget med start, og det finnes ikke så mange som har kapasitet til å føre FFK et skritt videre (Med det mener jeg opp i toppen av tippeligaen og ut i Royal Leage)
KT Eggen har fotfeste i østfold, han kjenner svært godt til både FFK og Østfoldfotballen forøvrig. Jeg kan ikke se noen bedre kandidat til å føre FFK videre. Det er viktig med en kontinuitetsbærer så jeg ser gjerne Eggen i FFK i 3 - 5 år til. Drillo må gjærne fortsette i FFK, men ikke som hovedtrener. Han er sterkest på analyser og forberedelser så sett mannen på disse oppgavene. Eggen hoved trener, Ahlsen hjelpetrener, Jerry keepertrener og Drillo som analysator, er min drøm.
Men hvor interessant er FFK for Eggen? Jeg tror at FFK er meget interessante for Eggen. Han slipper å flytte, han trives i FFK (gjorde ikke det på samme tid i fjor - Drillestad, Høili og kompani har ansvaret for det) Han får konkuransedyktige betingelser og har et godt støtte apparat.
Eggen har blitt en stor del av FFK sjela!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Jeg har dessverre på følelsen av at Eggen vil vekk fra Fredrikstad uansett snart....
På meg kan det virke som det (dessverre) har vært planlagt en stund at han drar etter sesongen. Han har jo tross alt vært i klubben noen år nå og søker vel kanskje nye utfordringer.
Men jeg tar veldig gjerne feil!!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Signer 3års kontrakt med Eggen nå!!!Gi Drillo en slags Manager rolle som innebærer kampanalyser etc..Data kan den mannen
Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8
Lenge leve hjørnet
En ærlig FFK supporter!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Eggen har vel uttalt noe engang om ønske å ha FFk på ny stadion, om jeg ikke husker totalt feil.
Var iallefall noe slikt, som blei sagt engang i tiden.
Har engentlig et nokså laid back forhold til trenerspørsmålet i utgangspunktet.
Mener likevel at KTE har gjort en bedre jobb i FFK enn Drillo, uten å være direkte KTE fan.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Mener han sa han gledet seg til å føre FFK inn på den nye stadion på Værste under festen der i fjor.... Kan være jeg husker feil, men er ganske sikker på at det var der jeg hørte han si det.Eggen har vel uttalt noe engang om ønske å ha FFk på ny stadion, om jeg ikke husker totalt feil.
Mener likevel at KTE har gjort en bedre jobb i FFK enn Drillo, uten å være direkte KTE fan.
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av dracula
Eggen har vel uttalt noe engang om ønske å ha FFk på ny stadion, om jeg ikke husker totalt feil.
Jeg tro Eggen blir dersom han selv ønsker det. FFK bør sørge for at både Eggen og Drillo bli minst et år til sammen og slik at også Eggen blir fulltridsansatt.
Etter at Eggen hadde ført FFK til Tippeligaen på 2 år, så trengte han et hvileår og FFK trengte noen nye impulser.
Jeg tror faktisk at Eggen også nyter godt av å ha sammarbeidet med Drillo i et par år og vil ha mere å bidra med dersom han tar over som hovedtrener igjen enten i 2006 eller i 2007. Jeg har også tro på at Drillo blir værende i klubben i mere enn to år, dersom han selv ønsker det, antagelig som en slags konsulent eller til å analysere kamper.
FFK på toppen i 2005
Det eneste fornuftige nå er å "satse" på Eggen, dvs tilby han en god kontrakt, og ikke bare en god, men også lang. Vi får nå se om styret er i stand til å løfte blikket fra kroner og øre, debet og kredit, og tenke langsiktig, grundig og godt.
Jeg ser liksom ikke noen grunn til at Eggen skulle ha det bedre i noen annen toppklubb i Norge, siden han nå er vel installert i Østfold, og FFK er på vei opp, og har sogar muligheter til både det ene og det andre i Norge.
Jeg tipper følgende: Eggen vil trene FFK, hvis han ikke får tilbud fra utlandet.
Eggen vil vel nøkternt sett neppe få tilbud fra utlandet med mindre han fullfører et helt løp i Norge, dvs at han begynner i en middelmådig klubb og avslutter med topp resultater, og da ser jeg ei heller ikke for meg at andre klubber skulle være så frøktelig mye bedre egna enn FFK.
Jeg tror det er forholdsvis bred enighet i FFK om at det ikke er optimalt at hovedtrener ikke er med på alle treninger, ei heller at han kanskje ikke er den helt store motivator og ei heller at han har hjertetrøbbel (uten at det behøver å påvirke trenergjerninga). I det lyset tror jeg ikke det er bare opp til Drillo om han trener FFK til neste år. Jeg håper det er sånn, i det minste.
Endelig!! ser det ut til å løsne. Leser her mellom linjene at begge blir:-)
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050812/FFK/321575738
En ærlig FFK supporter!
Her uttaler Drillo på det nærmeste at Begge blir i FFK. Kjempebra spør du meg.
Da er Eggen hovedtrener neste sesong, ettersom noe annet ikke ville være akseptabelt for han, ifølge tidligere uttalelser.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914