Hva skjer med McDonald?
Har ikke sett ham siden Start-kampen, der han imponerte hele Stadion og resten av fotball-Norge..
Er han skadet? Hvis ikke, bruk ham! Måtte vært flott å kaste innpå i dag, da Kvisvik gikk ut.
Eller om kampen: Bånn ræva, flaut, grusomt.
Punktum, finale.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av Costanza
Han har slitt med kneet den siste tiden, men håper og tror han snart er tilbake nå...
Men han spiller jo på FFK 2!!(går ut i fra at lagoppstillinga i f-b fra Lisleby-kampen stemmer) Syns det er litt rart hvis han er skadet.
Lenge leve "hjørnet"!
Noe er merkelig, som du sier han spilte på FFK 2.
Men har egentlig sluttet å undre meg over FFK sine disposisjoner under Drillo.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Eller kan det være slik at det er lettere å spille en hel kamp i 3 divisjon for å se hvordan skaden har blitt leget? Synes folk virker helt desperate etter ett eller annet å klage på. Vingler fra det ene til det andre og slenger ut rykter de har hørt, eller noen de har funnet på selv bare for å helle bensin på et bål som aldri skulle vært tent. Rare greier.
Ja, jeg er rar jeg og, så det trenger man ikke å skrive.
Keep - Nei, Dæven.
Leter ikke etter noe negativt. Det må vel være lov å spørre etter en spiller som virkelig var i ferd med å spille seg inn i publikums hjerter, som bare "fordufter" fra førstelaget? Savner info om McDonalds situasjon, og Constanza ga i alle fall et svar som kan være forklaringen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ingen tvil om at McDonald skapte brudulje i forsvaret til Start.
Uten at jeg vet det, så sies det at Mackieboy har en skade av det typisk Sør-Amerikanske slaget, dvs; mer klaging enn vondt er.
Macka fra start!
ah, den velkjente "difuse" skaden ja...
Da ser vi vel ikke han før mot Enga
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914