Husk meg
Brukernavn
Passord

Byttene???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 aug 05, 20:49
Er det bare jeg eller er det litt rart at vi setter inn peters isteden for og bytte inn blixt og sette bjørkøy frem til ramberg sin plass når han ble bytta ut??? bare lurer jeg...hmmmm

---------------------------

Heia FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 aug 05, 20:53

Hva har Christian Petersen å gjøre a-stallen, synes det er utfattelig å bruke han. Var det ikke noen som sa at vi hadde så mange bra midtbanespillere før Roger Risholt og Tero Kosekela. Begge de er i hvertfall bedre enn Christian P. Martin Wiig er jammen ikke mye bedre, han fikk ikke mye til nå heller, å blir så irritert.

Nå er ikke lenge til overgangsvinduet stenger, mener at vi bør kjøpe inn mer kvalitet på midtbanen

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 07 aug 05, 21:00
Enig i det, synes ikke Peters har mye å gjøre på laget. Etter min mening skulle han vært jaget før Bjørnar, Roger og Tero.

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 aug 05, 21:08

Jeg synes også at de bør bruke toth, han skryter de jo masse av på trening har jeg hørt..putter i ett sett.

Wiig er spiss, ikke no ving. det bør vel trenerne også ha fått med seg... Ikke spes fornøyd med hoås heller.. mye negativt i dag men jeg er så jævlig skuffa.

Tror jeg får tenke litt tilbake til onsdag jeg og få opp humøret...

Heia FFK

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 07 aug 05, 22:04
Merkelig at ikke Mishy blir mer brukt, eller i det minste byttet inn før. Har ennå til gode å se en spiller prege en kamp på 5 minutter.

Keep - Nei, Dæven.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914