Nå har vi penger til å kjøpe forsterkninger
Nå som Myhre er forsvunnet frigir det midler på lønnsbudsjettet, tre kamper med Myhre var trøsten vi fikk for Ringberg.
Da bør det vel hentes nye forsterkninmger, det bør i hvertfall ikke stå på økonomien nå
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Det jobbes fortsatt med en forsvarsspiller!! Nå trenger vi også en ny keeper!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Hæ!!! Ny keeper? Vi har jo Alex jo. Fikk du ikke med deg høstsesongen i fjor eller?
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Kristian B
Hæ!!! Ny keeper? Vi har jo Alex jo. Fikk du ikke med deg høstsesongen i fjor eller?
vi har ikke alex etter 2005 sesongen!!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Så lenge ALH spiller som han gjorde i dag og som vi vet han kan, så er det ingen hast, men det bør være på plass en solid sisteskanse neste sesong...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Bjørkøy har riktig nok vært god på backen, men jeg synes uansett han bør brukes i den posisjonen han er best. På midtbanen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi har mistet følgende spillere i sommer:
Söderstjerna
Koskela
Risholt
Ringberg
Trondsen
Vikmae
Og disse har kommet inn
Toth
Kvisvik
Bjørkøy
Vi kan vel ikke akkurat si oss fornøyd med disse trespillerne som har kommet inn i forhold til de seks vi har mistet
Må ha en keeper i allefall.
Likeledes en sideback / midtstopper.
Dette dersom ikke Jonna fortsetter som back.
Midtbanen tja, avhengig av bruken av Jonna.
Men i høyeste grad en spissmakker til West, dersom ledelsen velger å beholde han.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914