Myhre rykter...
Huff... Rett hjem fra byen, til denne overraskelsen.
Dette liker jeg ikke.. Overhodet ikke.. Får håpe han blir, men fikk en dårlig følelse nå..
Vi som drar på kamp i morra får synge.. :D
Kjipt om Myhre ryker ja, han har jo vært sikkerheten selv bak der. Virker som om han trives godt også, er helt med når PH synger og greier. Får ta i litt ekstra i Skien idag. Blir bra detta, kampen ifjor på Gjemselund var den dårligste den sesongen synes jeg; på tide å revansjere.
Pssst. Noen nevnte i en tråd at det var supert med 2.60 i Odds på FFK seier... Play-it har 3.10, sikkert andre som har høyere også. Satt penga på 0-4 denna gangen jeg.. siden tipset på 0-3 ikke gikk inn sist.
---------------------------
- Fredrikstadgutter våre veier -
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av aresolbe
Kjipt om Myhre ryker ja, han har jo vært sikkerheten selv bak der. Virker som om han trives godt også, er helt med når PH synger og greier. Får ta i litt ekstra i Skien idag. Blir bra detta, kampen ifjor på Gjemselund var den dårligste den sesongen synes jeg; på tide å revansjere.
Pssst. Noen nevnte i en tråd at det var supert med 2.60 i Odds på FFK seier... Play-it har 3.10, sikkert andre som har høyere også. Satt penga på 0-4 denna gangen jeg.. siden tipset på 0-3 ikke gikk inn sist.
Nå spilte vi vel strengt tatt ikke på Gjemselund i fjor? Kongsvinger var vel i en helt annen divisjon - selv om de også rykket opp samme året som FFK.
Når det gjelder Myhre, vil jeg si at det er en "massive blow" om han forsvinner nå. Han har tilført oss så mye. Han oser av trygghet og autoritet. Nei, håper dette kun er rykter og ay han i det minste blir hos oss til neste vindu åpner.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Stolt Oslo Aristokrat
En ærlig FFK supporter!
Opprinnelig postet av stenhard
Håper dette går bra for vår del. Det er så rått med Myhre i mål. Norges beste forsvar. Har begynt å venne meg til at det står en bak der og gaper og skriker for seg selv. Fyrer seg opp noe helt for jæ.... Det er bare å innse at det er klasseforskjell på de andre vi har kontra Myhre.
"Gaper og skriker" ja. Mener å ha fått med meg at motstanderene har sluppet til med mye fler sjangser i de kamper Myhre har stått enn i høstsesongen ifjor hvor Bora og Piroja ryddet opp i stor stil foran sekstenmeteren og Lund Hansen voktet målstreken som en smed. Kanskje ikke det er så kult for midtstopperne å få inn en nykommer som skal ta over hele kommandoen. Du kan si de må være profesjonelle og finne seg i det og det gjør de nok, men hvis de blir et hakk dårligere som spillere av det så har FFK et problem. Tenker nok Drillo vil sette igang å løse slike problemer også med diverse rokeringer og nye spillere, han er jo den store forsvarseksperten, og innen han er ferdig med FFK så ligger laget der han mener det hører hjemme, i nedrykkssumpa.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 07 aug 05, 11:29
Endret: 07 aug 05, 11:34
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Kommer Myhre til å stå i dag eller blir det Lund H. det står jo at han er frigitt umiddelbart?
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Kommer Myhre til å stå i dag eller blir det Lund H. det står jo at han er frigitt umiddelbart?
Thomas Myhre er ikke med til Skien.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Da er Myhre meldt klar for Charlton av fredrikstadfk.no!linken er her:
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article433212.ece
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 07 aug 05, 11:56
Endret: 07 aug 05, 12:01
Ifølge tv2 nettavisen er dette nå bekreftet av Drillo: Myhre til charlton og Lund Hansen imål for FFK mot Odd...
REDIGERT: Takk for tre flott gjenomførte kamper myhre! Du er alltid velkommen tilbake til Østfolds beste fotballklubb!!!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Tror ikke sikkerheten bakover blir det største problemet med Alex Lund Hansen på streken, men jeg er allikevel skeptisk til Odd-kampen. Det er på tide at FFK viser noe kampvilje på bortebane og ikke bare de første 30 min når ingen er slitne. Å slå Rosenborg ble litt som å rane en gammel dame. Nå skal man ut og slåss med rånere og det er ikke samme ting.
Opprinnelig postet av aresolbe
Har 500 på FFK til 3.20 i odds på Centrebet. Synes det er greit. Er 100% overbevist om at FFK ville slått Odd minst 1/3 ganger nå, så da må jeg vel si meg fornøyd.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914