Hvor skal Drillos sokkel plasseres?
Klarer ikke helt å riste av meg lykkerusen fra RBK-kampen.
Spørsmålet er selvsagt ikke aktuelt før om 10-20 år, men jeg spør allikevel: hvor skal Drillo settes på sokkel?
Her er mine forslag:
- ved siden av Frederik på torvet i Gamlebyen
- utenfor nye stadion
Alternativt kan man reise en statue av Drillo på Mærrapanna, kanskje en nord-koreansk variant der han skuer utover havet?
Ha en fortsatt god kveld!
---------------------------
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Opprinnelig postet av ketoyo
Klarer ikke helt å riste av meg lykkerusen fra RBK-kampen.
Spørsmålet er selvsagt ikke aktuelt før om 10-20 år, men jeg spør allikevel: hvor skal Drillo settes på sokkel?
Her er mine forslag:
- ved siden av Frederik på torvet i Gamlebyen
- utenfor nye stadionAlternativt kan man reise en statue av Drillo på Mærrapanna, kanskje en nord-koreansk variant der han skuer utover havet?
Ha en fortsatt god kveld!
hvis man først skal vurdere sokkel er vel verken KTE eller marcus ringberg dårlige alternativer?de 2 var nok de sterkeste bidragsyterne til å få FFK opp i toppfotballen igjen.risholt på en 3plass.men sålenge marcus er aktiv og spiller for møkkalaget fra hamar,er en sokkel ikke mulig.kanskje senere.KTE derimot har gjort mer enn nok!
artig å leke seg litt bort.men skal jeg være helt seriøs fortjener vel ingen sokkel foreløpig.KTE har ført oss opp 2divisjoner,samt overlevd i TL med et noe "svakt" mannskap.et seriemesterskap eller cup seier og svupp en sokkel hadde blitt reist på dagen!
savner "svensk magi" allerede
på vei...
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
..::FFK::..
Litt tidlig å planlegge Drillo`s sokkel i Fredrikstad kanskje, men om 2-3 seriemesterskap og ett par køpp mesterskap?
Synes kanskje vi bør legge lista som tidligere, har vi noen sokler for de som har trent laget ved tidligere successer?
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 06 aug 05, 23:05
Endret: 06 aug 05, 23:06
Opprinnelig postet av Superkjegle
Litt tidlig å planlegge Drillo`s sokkel i Fredrikstad kanskje, men om 2-3 seriemesterskap og ett par køpp mesterskap?
Synes kanskje vi bør legge lista som tidligere, har vi noen sokler for de som har trent laget ved tidligere successer?
Hvis alle som har blitt nevnt her skal ha en sokkel, så er det nok mange andre sokkler som allerede hadde stått rundt omkring i byen vår.
Hver tid har sine helter og da jeg var ung så het heltene Snæbbuss, Bjørn Borgen, Arne Pedersen, som alle kanskje hadde fortjent en sokkel.
På 80 tallet så kunne man satt både er Per Egil Ahlsen og Kai erik Herlofsen på sokkel også.
FFK på toppen i 2005
Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!
Test
(hrm hvor bliver bildet)
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914