Hvordan går det med flere forsterkninger?
Har ikke hørt noe mer, men nå har det jo forsvunnet en del spillere da (Markus, Roger, Koskela, Vikmae), så da er det vel større mulighet for å hente noen inn.
Skulle gjerne sett en forsvarspiller som kunne spille back/sentralt + en stor sterk/målfarlig spiss (alla Årst, Rushfeldt)
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av Patrioten
Håkan Sôderstjerna og Tor Trondsen er også forsvunnet.
tor har vel kun uttalt at det bikker mot karriereslutt...det endelig svaret har han vel ikke kommet fram til,ennå.
savner "svensk magi" allerede
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Men på en annen side blir jeg sinnsykt sjokkert om FFK kommer opp med noen navn nå så sent ( 3 uker igjen før vinduet stenger) Det er jo lov å håpe. Kunne godt tenkt meg en spiller til i den bakre rekka, da spesielt på venstre back. Det er jo sant som det sies at FFK har kuttet bra i sine lønnsutgifter den siste tiden, så hvorfor ikke øke det igjen?
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Men på en annen side blir jeg sinnsykt sjokkert om FFK kommer opp med noen navn nå så sent ( 3 uker igjen før vinduet stenger) Det er jo lov å håpe. Kunne godt tenkt meg en spiller til i den bakre rekka, da spesielt på venstre back. Det er jo sant som det sies at FFK har kuttet bra i sine lønnsutgifter den siste tiden, så hvorfor ikke øke det igjen?
venstreback?antar at du mener hback?bertelsen har jo vært fredrikstads beste nykommer i år,nei vi trenger heller en stabil hback og nå en god keeper.(alh kunne vært den keeperen,men 99% sikker på at han forsvinner etter endt sesong.
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914