Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan går det med flere forsterkninger?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 aug 05, 18:24
Drillo ønsket seg en forsvarspiller til, er det noen som vet om det er noe nytt der

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 06 aug 05, 12:06

Har ikke hørt noe mer, men nå har det jo forsvunnet en del spillere da (Markus, Roger, Koskela, Vikmae), så da er det vel større mulighet for å hente noen inn.

Skulle gjerne sett en forsvarspiller som kunne spille back/sentralt + en stor sterk/målfarlig spiss (alla Årst, Rushfeldt)

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til: 06 aug 05, 12:21
Satser på at Trømsø rykker ned, så overtar vi årst i et par sesonger

"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 aug 05, 13:32
Håkan Sôderstjerna og Tor Trondsen er også forsvunnet.

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 06 aug 05, 15:08
 Hvordan vet du at Trondsen er borte da? Häkan er jo tilbake i Sverige.

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 aug 05, 16:28

Opprinnelig postet av Patrioten
Håkan Sôderstjerna og Tor Trondsen er også forsvunnet.

tor har vel kun uttalt at det bikker mot karriereslutt...det endelig svaret har han vel ikke kommet fram til,ennå.

savner "svensk magi" allerede

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 aug 05, 13:39
Uansett så har Myhres sorti også gjort plass i lønnsbudsjettet ut sesongen til evt nyervervelser.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 07 aug 05, 13:55

Men på en annen side blir jeg sinnsykt sjokkert om FFK kommer opp med noen navn nå så sent ( 3 uker igjen før vinduet stenger) Det er jo lov å håpe. Kunne godt  tenkt meg en spiller til i den bakre rekka, da spesielt på venstre back. Det er jo sant som det sies at FFK har kuttet bra i sine lønnsutgifter den siste tiden, så hvorfor ikke øke det igjen?

Elleve røe og vite kællær

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 07 aug 05, 14:17
Opprinnelig postet av thomkat

Men på en annen side blir jeg sinnsykt sjokkert om FFK kommer opp med noen navn nå så sent ( 3 uker igjen før vinduet stenger) Det er jo lov å håpe. Kunne godt  tenkt meg en spiller til i den bakre rekka, da spesielt på venstre back. Det er jo sant som det sies at FFK har kuttet bra i sine lønnsutgifter den siste tiden, så hvorfor ikke øke det igjen?

venstreback?antar at du mener hback?bertelsen har jo vært fredrikstads beste nykommer i år,nei vi trenger heller en stabil hback og nå en god keeper.(alh kunne vært den keeperen,men 99% sikker på at han forsvinner etter endt sesong.

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914