Har Brian bevist nok?
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
brian var vel den eneste som ikke "leverte" 100% i kampen mot RBK, men uansett er dette en spiller FFK mer eller mindre trenger! Han har en enorm fart som et vært lag i TL kunne hatt behov for!
Jeg er ikke i tvil, gi mannen en langtids kontrakt!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Scoringen i dag var bare prikken over i`en. Venter vi lenger kommer garantert en mye større klubb til å snappe ham opp. Gutten har jo begynt å slå VELDIG gode innlegg også. Nydelig innlegg til Kvisvik i dag som endte med heading i stolpen også. God spillerforståelse, nærmest utenomjordisk fart og gode pasninger.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Holder han seg frisk, er han bænkers i startoppstillingen. Og hvem andre enn Brian kunne vel ristet av seg Odd spillerne som han nettopp gjorde?
Skulle vi kjøpe en spiller som Brian nå, måtte vi punget ut med et sekssifret beløp. Nå har vi muligheten til å bare forlenge kontrakten, men gjør det ikke.. Synes det er rart. Om det så er vill gambling, så gi mannen en langtidskontrakt og sats på at han holder seg frisk.
Lenge leve "hjørnet"!
West var glimtvis bra idag og et utrolig mål. Men han presterer fortsatt litt for ujevnt etter min mening. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan bruke Toth mer enn de gjør. Det er meningsløst å sette ham inn når det er 5 min igjen. Eggen utaler jo at han bøtter inn mål på trening så hvorfor ikke la ham prøve seg litt tidligere i kampen
jorhan
For et raid.. dette er noe av det bedre altså...
Bare han holder seg skadefri så er han klart en spiss vi trenger ...
Heia FFK
der har du vel muligens rett...men han hadde ikke 6 spillere rundt seg...
Heia FFK
West viste ingenting , hvis vi ser bort i fra scoringa, i likhet med mange andre denne kvelden. Og samme var det med oss i Plankehaugen. Fytte rakkærn så dævt det var på tribunen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914